Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 30 mars 2012

~ Inför Påsk ~

Go fredagsmorgon alla fina.....

Jag har målat några små barn påskägg i svart, jättekonstigt tyckte Dotra men så blev de.. Och gamla loppis prydnads påsk figurer har jag fyndat, jag som inte ens gillar småprylar och pynt.. Vad är de som händer med mig ? Äggen hade jag tänkt skulle ligga på gästernas fat till långfredags lunchen med finaste vänner och familj ...



Nu ska jag åka iväg med en go vän till Norrtälje på loppisar och en mysig skärgårdskrog för Lunch.. Tror de kommer bli en kanon dag som sist vi va på denna lilla trip...



Trevlig helg Linda

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en kanondag.Ha en mysig fredag.Kram Rita ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Läckra ägg! Önskar dig en underbar dag och en riktigt skön helg!

Kram,
Regina

Jenny sa...

Jättefint!!
Ha en mysig dag, kram Jenny

Rose Garden Malevik sa...

Hej Linda
Ja nu e de allt dags å börja Pyssla :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan