Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 25 mars 2012

~ våfflor och vildhallon ~

Hej alla finingar på våffeldagen... Min dröm skulle va att stå ute och grädda våfflor i en trädgård med massa barn som busar i trädgården ...... Tänkte tipsa om värdens godaste hallonsylt, vildhallonsylt från svenskt mathantverk. Den brukar finnas på marknader och mässor... Och den är jättegod med en härligt god vild smak...




Apropå mässor så är de ju äntligen hemma mässa nästa helg, då ska jag och Sara gå så klar.. Hoppas på att få en skymt av Martin, Bosse och Lulu..... Vi kanske ses där :)




Från Hem och villa mässan


- Mamma jag har kramat och nuddat Anders ( arga snickaren ) de har inte du..


Kram Linda

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, en härlig dröm ;) Här har vi haft pannkakor till brunch, gott det med ;)
Alltid kul med mässor, speciellt med inredning!!!
Ha en fin fortsättning på helgen och mys på!
Kram Jenny