Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 2 april 2012

~ Rabarbersemifreddo ♥ kockum ~

Godagens alla fina denna måndag..
Man undrar ju hur många som blev roligt lurade i går, jag blev det inte... Men så här skrev en vän till mig på FB
- Fick syn på mig själv i spegeln på väg in i duschen. Där stod jag naken, slapp och blekfet! "Va fan" tänkte jag.... Så gick det upp för mig, det är ju 1 April!! Haha mig lurar man inte så lätt:-)


Har gjort en Rabarbersemifreddo i min kockums matlåda och amerikanska pannkakor till de... Bara såååå gott.. gjorde en rabarberkompott och rörde försiktigt ner de i ett grundrecept på semifreddo fast med hälften så mycke socker...





Jag har varit med om en fartfylld helg med allt.. Loppis tur i snöregnet till Norrtälje i fredags, där jag köpte den rosa kockum matlådan. Sen blev de rock med fullt ös på Rockplocket där min vän spelar trummor i bandet M.O.B .. Med övernattning och hotellfukost..Och en tur till äntligen hemma mässan där jag och Sara träffade både Björn och Lulu...



Kram Linda