Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 18 februari 2009

Pysselsugen

Jag blev så pysselsugen, sprang ner till loppis och hittade en gammal bok och spetsen hade jag hemma likaså med de gamla vintage korten som jag köpte i sommras.. Jag klippte i de gamla vintage kortet med en sicksack sax,oj pröva säg de snabbt..
Och nu på em. har Sara kollat på mamma mia filmen och nu står hon och sjunger och gör Abba moves i min säng....





Liten undran har valet för att kunna höger, vänster eller mitten plasera texten försvunnit....

KRAM / LINDA

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda!

Vad fint kortet blev!!!

Kommer du ihåg vart i Tallin som du handlade dessa kort?

Tjejerna ska dit på måndag ett gäng och jag tänkte tipsa dem om att handla lite till sin gamla mamma :D

Jaa, tänk sådana där Abba moves det har man gjort mycket när man var liten, jag hade även ett avklippt hoppredp som microfon :)))

Är du ledig något nästa vecka? Jag är ledig i början av veckan om du kan ses då

Kram Lena

rosenskära sa...

Hon är så ljuvlig din Sara! Mina änglar har nog sett filmen 50 ggr vid det här laget.

Önskar jag hade orkat pyssla med barnen, tycker synd om dem som har fått sportlovet totalförstört av influensavirusen...

Ha det gott/Lena

Vitt och nött sa...

supersött kort du pysslade ihop!

hoppas att du haft en bra start på veckan!

stor kram!

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Vad vackert kortet blev!!!!

Mamma Mia är ju toppen och Sara är ju så söt.....

HA´det så gott!
MiaMaria

LillaFlisan sa...

Ljuvligt kort...
Och ljuvlig liten Sara!!

Kram

Flisan

Myownhome sa...

Vad fint det blev!!
Ha det bra!
Kram //Johanna

Hagbacken sa...

Å så fint pyssel och hon är ju så bedårande söt Sara!

Kram Linda

old lace and roses sa...

Hej
Jag läser din blogg regelbundet men jag har inte hälsat än :)
Vad fint du har gjort med kortet! Jag har köpt några gamla kolorerade vykort, men jag vet inte om jag törs klippa i dem :)
Trevlig Helg

Eva Agnes sa...

Godmorgon Linda!
Vacker tavla du har gjort. Underbar och ger inspiration.
När jag ser dottern leka Abba i sängen påminns jag om min egen dotter som gjorde precis likadant.
Hon är i dag 44 år.....*fniss*
Allt upprepar sig.
Jag skulle kunna göra ett sådant tryck till dig som du har sett hos Blanka.
Maila mig om det på elundskog@glocalnet.net
Kramar Eva Agnes

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Har en liten utmaning till dig hos mig..kram snowwhite-sussie

annalarssonphotography sa...

Hej Linda!

Så fina korten blev :)
Och Sara när hon gör Abba moves är obetalbar.. Jag blir verkligen glad att se henne!

Jag skulle verkligen också vilja komma bort från det här vädret just nu. Snö snö och mera snö. Is och blask..

Hoppas du har det gott!
Kramar Anna