Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 23 september 2009

Kalashöst....

Vilken höst vi haft helt underbar hitintills...
Och i helgen blir de kalas hemma då vi firar Dotra och mig... Jag har tagit fram lite fattigmanssilver som stått i ett skåp sen i våras, nu ska de handlas rosor och annat att dekoreras i... Och så ska de bakas en hel del men smöråstårtan beställer jag...





Nu väntar mina VIKING stövlar på lite höst med mig och promenader till sjön....




Må bäst alla goa vänner Kram Linda

11 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Halloj!

Ja denna höst måste ju gå till historien. Mina sommar blommor lever ännu...

Ska också inhandla nya gummistövlar i höst. Svarta står min lista också...

Kram Viveka

hemma hos lilla mej sa...

Vadmysigt med kalas.Smörgåstårta och lite annat smått och gott.Vad mysigt.Köpa rosor och dekorera vad härligt.Häftigt med gummistövlar.Kul att det finna så många fina .Hadet gott kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Ofelias Hus sa...

Grattis i förskott!

Det låter gott med smörgåstårta...
det blir nog fint med fattigmanssilvret till dukningen...

Kram,
Anette

Viola sa...

Ha det så gott i helgen med kalas, hoppas allt är bra med er..kramen

Frida sa...

Hej vännen!
Det låter roligt med kalas. Grattis till både dig och Sara om jag inte har sagt det innan. Vilka fina stövlar, kan tänka mig att dem blir användbara i höst.

Jag ska försöka spara i hop till en liten Stockholmsvistelse i höst. Min kompis som pluggar där har fått tag på en lägenhet nu. Så jag vill gärna åka upp och hälsa på. Hade varit så kul om vi kan träffas då. Jag får se lite hur det blir för min ekonomi är lite begränsad just nu men jag hoppas verkligen att det kan bli av.

Hoppas nu du får en trevlig helg!
Kram Frida

Katta sa...

Vilka snygga gummistövlar! Nu i helgen lär du inte få användning av dem för nu ska det bli sol. Det är ju perfekt med kalas då förståss. Hoppas du har det bra och får en härlig helg vännen, kram Katta

Lina ♥ C´est la vie sa...

Wow vilka snygga stövlar. Grattis söta Linda, fyller även Sara år?
Nej det kanske jag fick om bakfoten :) Lite virrigt här särskilt som vi firar 1 år fraktfritt idag (och kanske kanske hela helgen) hihi

Jo ang inlägget, det var till min bästa vän, Peter. Han är från västkusten och kommer nog nu när han fångat sin prinsessa och vill skaffa barn, flytta hem. lämna huvudstaden. Sjukt trist.
mår skitdåligt rent utsagt. men jag får ju vara glad att han fortsätter vara anställd hos min barndsomvän här is tan så han kommer vara här en del. Och aknsek ses vi oftare då bara för att han inte bor kvar. *ler*
Ha det fint, ses snart hoppas jag, varm kram Lina
PS har du några planer på att flytta hit ut närmare Lisa?

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Ja må ni leva! Ja må ni leva! Ja må ni leva uti hundrade år! HURRA! HURRA! HURRA! Grattis till dig och dottra din! Hoppas att ni får Många presenter :p och smaskens med bakelser å smörgåstårta! Vad fint att fattigmanssilvret fick komma fram, jättefint!

Många Hurrakramar å ha underbar födelsedagskalas!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll!!
dUBBELT GRATTIS TILL ER!! underbara ljuslyktor!
HA EN SKÖN LÖRDAG!
kramis Millan ♥

Anonym sa...

Grattis till ER!

Hoppas ni har haft det bra. Jag tar gärna lite fika en dag om du har tid. Jag mailar dig lite tider på FB

Kram kram hela dan
Lena

Hanna sa...

Ha det så bra med kalas.
Hanna