Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 24 november 2010

~ ♥ Inför advent ♥ ~



Go dagens ...


Ja va så sugen på lite pyssel och förberedande inför advent, så jag gjorde mina lingongirlanger som jag brukar ha i burspråket... Och några små dikesgranar har vi hämtat i skogen, en till vardera rum... Och peppisar, tända ljus och med härlig Enyas and winter came... Perfekt en dag som denna..






Köpte ett grått fårskinn härom dagen på de stora varuhuset, varmt och gosigt för små rumpor.. Och då menar jag inte min så klart *fniss* Fast jag har minskat hela 13 stenar sen början av sommaren, känns otroligt bra....




När jag förde över bilder såg jag att min lilla mini fotograf varit i farten... Där e Lollo ju, undrar vad hon ligger och tänker på... Kanske Grekland...



I morgon kommer en hantverkare som ska titta på de golv jag vill lägga i köket ett grå/vitt rutigt golv vill jag ha.. De plattor jag valt är den gråa nyansen något ljusare, och den vita går inte att få riktigt vit då de är lin... och så vill jag ha de så där snyggt på diagonalen...


(Bilden lånad på nätet)


KRAM LINDA ♥

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Go middag!!

så otroligt fint !! det nya golvet kommer bli kanon.

Grattis till dina tappade stenar....... :)

Kramizz Nilla

. sa...

Vilket underbart burspråk! Så vackert du har arrangerat allt. Och golvet kommer nog till att bli supersnyggt!/Camilla

Anonym sa...

Halloj vännen!

Long time no see!!!!

Undrade just om det skulle bli ett litet blogginlägg när jag såg din facebook status *fniss*

Det blir ju såå vackert i fönstret. Själv håller jag på att fixa cafégardiner a la kökshanddukar i köksfönstret. Jag hade sett ut ett par stjärnor som jag skulle ha där och tror du inte idag när jag skulle handla dem så var de slut, sicken lång näsa jag fick, nåja det ordnar sig nog med det.

Hoppas allt är bra med dig och lilla Sara.

Kramar Lena

Hem och Lycka sa...

Å så fint! Och grattis (igen) till dina 13 tappade stenar!

kram

Katta sa...

Fiint! Ser jättemysigt ut där i burspråket och fint med det lurviga på soffan.Vad spännande med golvet, det kommer att bli ursnyggt med gråvitt på diagonalen. Kram Katta