Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 20 mars 2011

~ Min lilla konditor ~

Förlåt om de blir lite tjatigt nu om denna lilla Macron... Men jag kunde inte låta bli att baka några i olika färger... Säg om inte detta känns som vår färger... Jag har faktiskt ätit dom på Café och då blev jag besviken på den torra lilla saken på tallriken...






Sara älskar de fina gammla mandelkvarnen och ville mala mer och mer... Sen silade vi av i en sikt, heter de så.. Hm ja i alla fall för att få de så fint som mjöligt ( hihi lite fyndig där..)






I går kom provsmakare i flera omgångar på fika, så trevligt...




Kram Linda



5 kommentarer:

Pernilla Thörngren sa...

Vackra bilder och trevligt att läsa!

Kram Pernilla

Nanna sa...

En sådan malkvarn är ett måste i ett hem! De är bäst!

Frida sa...

Det var minsann en söt konditor du har. Kakorna ser väldigt goda ut. En malkvarn får jag nog införskaffa så småningom.
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Frida

Anonym sa...

Finaste Sara! Såå söt som socker och gullig som få :)

När jag slog upp Lantliv var det din Robert's det första jag såg. Det är till att vara en trendsättare ;)

Här är jag lite ledig nu efter att ha slitit hela helgen. Hoppas vi kan få till en träff snart

Kram Lena

Essay_writer sa...

pretty little girls