Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 22 juni 2010

~ Orientaliska skatter ~

Godagens...

Åhhh att de fortfarande kommer besök fast de är så glest mellan inläggen, man blir ju så glad... Har tappat min inspiration men kikar ju som vanligt hur ni har de...

Är nyss hemkommen från Egypten, en av mina favorit pärlor... Färgsprakande land men de är under vattnet jag hittar mina skatter i massa färger och liv, mitt rätta element..
Jag brukar inte hitta så mycke att shoppa här i Egypten då de mesta är krims krams och turist fällor tycker jag.. Men så hittade jag dessa fina smyckes askar som jag bara gillar så mycke..
















Här är jag SÄLIS..



Och mötet med Steven.. Åh va de pirrade i magen innan jag fick hoppa i och simma med honom i en halvtimme, vilken känsla...








Stor midsommar kraaam




4 kommentarer:

Alexandra sa...

Men gud va coolt :)
Har jag alltid velat göra

Katta sa...

Förstår att det pirrade när du skulle simma med Steven ;) De där askarna är vansinnigt söta såna skulle jag absolut köpt själv om jag var där. Tror de flesta länder och platser har sitt krimskrams som de tror turister vill ha men ser man bort från det kan man hitta riktigt fina saker. Visst kan man känna att man är i sitt rätta element när man får vara i vattnet. Kramis Katta

Levindas Värld sa...

Åh vilken känsla att simma med en delfin, det är verkligen en sån där "once in a lifetime experience"!!!

Oj, vilken upplevelse, härligt att du fick ta del av den :)

Ha det fint!!!

Alexandra sa...

Ha en UNDERBAR midsommar! :)

Kramar