Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 9 april 2012

~ Påskindian ~

Godagens alla påskkycklingar, hönor , tuppar och en å annan kärring ;)

Jag satt och tittade igenom gamla bildmappar och hittade en bild på Sara när hon va så där en 6 år och va lika bestämmd som Lotta på bråkmakargatan och sa man kan väl få va påskindian om man vill... Sagt och gjort Sara va påskindian, inget konstigt med de *fniss*


vi har haft en kanon påsk med påskspinning och sill lunch med goaste familj, vänner och hundar.. Rekårdlång sittning , från 13-21 Och då hade vi väldigt trevligt och stundtals het debatt... Så glad ;)
Hoppas ni alla har haft en härlig påskhelg med vänner och familj..


Kram Linda




3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det passar ju alldeles utmärkt med en påskindian! Det låter som du haft en härlig påskhelg.

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram,
Regina

Jenny sa...

Så mysigt det låter :) Och vilken supersöt liten indian, klart man får vara det!!
Ha en riktigt fin start på veckan, kram Jenny

Mitt liv - Mina drömmar sa...

HÄrligt!

Kram Annica