Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 12 juli 2010

~ Äntligen ~

Nu är hon hemma dotra mi....

Vi har varit med goa vänner lilla Älva och Alexandra på lite skoj och fotografering i dag..







Här är goaste Alexandra fullt fokuserad på dagens plåtning, på cafét Lasse i Parken.. Kika gärna in till henne och se hur fint hon fotar....




Sötaste små tjejerna fikar på saft och bullar... Tyvärr är de så torrt och gult överallt just nu.. Så mig gör de inget om de kommer en lten skur...




KRAM LINDA

5 kommentarer:

Alex@photosbyalexandra.com sa...

Så fina bilderna blev :)
Vi hade en såå trevlig dag med er i dag

Kramar

Drömmen om ett torp sa...

Vad skönt för dig att hon är hemma igen :)

Jättefina bilder! Kram!

Anonym sa...

Kära nån!

Vilka bedårande bilder på små skönheter i äkta vintagestil!!!!

De kan bli roliga foton att göra lite gammeldags och dekopaga. Får jag låna en?

Tack för semesterhälsningen hos mig. Vill du att jag ska kolla på något speciellt om jag kommer till en trevlig flea market i England?

Hörs på fejjan. Jobbar sista passet nu så i morgon är det SEMESTER

Kramen

Katta sa...

Vilka jättefina bilder på flickorna! De ser ut som systrar i sina vita klänningar.Bilden på Sara i vattnet är helt fantastisk.Lasse i parken är mysigt men där har jag inte varit på år och dag.Ha det så gott i värmeböljan. Kram Katta

Jenny Oak Fae sa...

Så söta de var!

: )

KRAM, Jenny