Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 16 februari 2011

~ Bokslukaren ~

Gick igenom lite bilder och hittade dessa från i höstas, då jag och Sara träffade våra goa vänner Alexandra och Älva... Vi besökte caféet bokslukaren på Maria torget... Jätte mysigt med både fika och så kan man sitta och läsa i böcker och saker/böcker att köpa... Jag fick känslan av filmen you got mail med Meg ryan och Tom Hanks ...





Sött porslin till den varma chokladen, perfekt till fina små damer..









Läsa och bläddra i böcker...



En ljusstake va nog inte mening som en prinsess krona... men men...




Så här ser de ut utanför, och caféet ligger på Mariatorget....

(bild lånad på nätet)
Kram Linda

10 kommentarer:

Jenny sa...

Oj vad mysigt det ser ut!!
Jättefin blogg, lägger mig som följare ;)Hittade di i kommentarsfältet hos Aratorpslena, ledsen att inte du vann...not ;)
Kram på dig och ha det så bra//Jenny

Vit dröm sa...

Åh det ser verkligen supermysigt ut!Önskar att det fanns nåt liknande här i min stad men icke...
Ha en mysig kväll!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Wow vad mysigt det ser ut.Önskar det fanns här också.Härliga bilder du bjuder på.Önskar dej skön kväll.Varm kram Rita ♥

Alexandra Ekdahl sa...

Ja det får vi göra om snart Linda :)

Fina bilder

Kram

Frida sa...

Hej Linda!
Vilket mysigt ställe!
Jag har börjat blogga igen min nya blogg heter www.mychabbyroom.blogspot.com
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Frida

Frida sa...

Jag har ändrat adress igen www.myshabby-room.blogspot.com
Kram Frida

Nanna sa...

Det där verkar vara ett helt underbart litet café! Sånt skulle vi haft nere i skåne :)

Hoppas att du haft en underbar helg!

Mjuka sa...

Wow vilket sött ställe!! Sara är vacker som en dag på bilderna!
Ha en fin start på veckan!
Kram Malin

Korkeksmumma sa...

Helmysigt café...och vilka härliga bilder....så söt dotter du har!!

Kram J

Essay_writer sa...

great photos