Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 25 februari 2011

~ Smulorna ~

Ja de är ju på olika loppisar, smulorna och små antikaffärer jag hittar de mesta av mitt porslin här hemma... Önskar bara att man åkte ut i landet lite oftare då de kan va både dyrare och svårare att hitta sånt man gillar..



Mini cupcakes med citron *frosting*
Ser ut som små krokusar..



Formarna som man har ketchup i, från en viss hamburgerkedja.




Kram Linda

6 kommentarer:

Frida sa...

Vilka fina cupcakes, ser jättegoda ut. Letar precis efter ett sånt fat till min pelargon som jag har i en lerkruka. Det dumma är att nästan överallt måste man köpa en hel servis och det behöver inte jag.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Mitt liv - Mina drömmar sa...

De ser fantastiska ut och smakade de bara hälften så gott som de ser ut så måste de smakat ljuvligt:)

Kram Annica

Anonym sa...

Tack för rara ord hos mej, vilka vackra cupcakes du gjort, nästan synd att äta upp dem :)

Kram/Agneta

Nanna sa...

Åh superfina! Kan du inte lägga upp receptet på dem? Hade gärna testat att göra sådana! Eller är det vanligt muffins recept bara att du har de inne kortare tid? Hur länge då i så fall?

Anonym sa...

Det är härligt att hitta fina tallrikar som man tycker om, de behöver ju inte ens höra ihop.

Essay_writer sa...

ohh. the icing looks so yummy