Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 5 juli 2011

~ Pricken över i:et ~



De är nog smultron, eller vad säger ni ?


Härom kvällen bjöds de på trerätters för två Och i affären inför middagfixet råkade jag ta fel grädde till den mustiga fiskgrytan, tog den med jordgubbssmak.. Så då fick grädden bli jordgubbspannacotta med en jordgubbsspegel som jag toppade med smultron.. Mmm mm slurp så den försvann...


Smultron puss till er


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad gott och smarrigt det ser ut.Nu blev jag sugen på något gott.Ha en skön tisdag.Kraaam Rita♥

Jenny sa...

Oj, så smaskigt!!!
Ha det så bra, har röstat på ditt "charmiga hem" ;)
Kram

Katta sa...

Va!! finns det grädde med jordgubbssmak? Det där ser i allafall helgott ut, kramiz K

Frida sa...

Mums, det ser väldigt gott ut! Hoppas du har en bra sommar!
Kram Frida