Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 21 juni 2011

~ Mellanmål ~



Sitter här med världens friskaste mellanmål, Turkisk yoghurt, valnötter, flytande honung och blåbär... I grekland äter man ofta de på uteserveringarna till frukost, ja utom blåbären då..

Och så sitter jag och suktar efter väskor i Cath Kidston katalogen, sååå mycke fina saker.. hoppas på en liten tripp till London så man kan besöka butiken och kanske någon musical kunde va trevligt....


Önskar er en härlig midsommar


Kram Linda


3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, jag ska ju till London, måste kolla efter den. Jag ska åka med min 17åriga dotter och hennes största dröm är att få se Fantomen på operan, så vi får se om det blir så....antagligen...
Det ser supersmaskigt ut :)
Kram Jenny

Katta sa...

Åh vad gott det ser ut, saknar att resa till Grekland som jag ofta gjorde förr och njöt av goda joghurt&frukt-frukostar men just nu är det inte direkt läge att tänka på resor dit så då kan man ju förståss göra som du och fixa själv :) Vilken härlig skolavslutning ni hade med. Kram Katta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Mmmm

Gott!

Kram Annica