Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 14 november 2011

~ Snart ~

Godagens alla fina goa bloggisar ♥

Dryga två veckor kvar till första advent och ingen snö i siktet.... Jag ligger nerbäddad i en riktig dunderförkylning.. Och i går tog min favorit honung slut ( förkylningshonung ) typiskt..
Japp hon med macarons, de är jag de.. Kan bara inte sluta baka dom och fantisera smaker, tills nästa bak.. Dessa polkagris macarons gjorde jag i förra veckan.. Och så veckan innan helt tokgoda i lakrits smak... Men min favorit än så länge är nog cappoccinon som jag visade i förra inlägget...




Lakrits macaronsen blev inte så snygga men väldigt lik lakrits puck (glass smaken ) såå gott....





Ja de börjar bli en mer visa upp macarons blogg här på Nostalgi och rosor, men jag har faktiskt verkligen inredningstorka...



Kram Linda





2 kommentarer:

Katta sa...

Å du e så duktig Linda!!! Jag är verkligen imponerad. Jättefint du stylat med och den brickan med blommorna är supersöt. Kram Katta

Frida sa...

Det ser jättegott ut Linda! Du borde öppna ett cafe. Krya på dig min vän! Jag har också blivit förkyld.
Önskar dig en trevlig 1:a advent!
Kram Frida