Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 24 september 2008

Kökshyllan

Åhh jag vill tacka för alla goa varma komentarer jag fått, och att ni kikat in när de varit glest med inlägg... De har skett lite förändringar i mitt liv och ibland behöver man ta sig en tankeställare.. Just nu känns de som jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor... Jag vill ha förändring.. I dag tänkte jag visa min kökshylla med mina favoritigaste saker.. I mitt kök har jag en behaglig Dalagrön färg.. Men funderar på att sätta dit pärlspont i vitt.. får se efter stammbytet... ni vet då jag ska inkvartera i lyx baracken på gården.. snyft..








Den här guld choklad asken tänker jag alltid på julen , då brukar jag ha egengjord chokladtryffel i den.. mmm mums..








KRAM KRAM LINDA

12 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Vilken mysig hylla du har där i köket, mkt fint att titta på! Varför gömma allt vackert i skåp?

Nee så mkt finare och charmigare med hyllor tycker jag också :)

kram!

Veronica sa...

Jag förstår varför det är din "bästa" hylla. Så mycket fina saker du har på den!! Jag blev enormt förälskade i dina melittafilterhållare (oj, så långt ord =o)). Jag har jagat en sådan ett tag. Dom är perfekta när man gör egen färskost!!

Kram Veronica

♥ Fyra årstider sa...

Förändringar brukar föra något gott med sig och man ska ge det tid till att fundera. Fina bilder från din hylla, längtar till jul med godis.
Kram Lotta

Marie sa...

Så mycket fint du har på dina hyllor, riktigt ögongodis!!

En stor kram till dig!
Marie

Anonym sa...

Hej vännen!

Sitter här på jobbet mitt i natten och kikar på dina fina hyllor.

Det är ju massor av fint på dem. Kul med alla personliga saker, gammalt och slitet.

Vad är det för fel på en som kan bli glad av en slitn gammal mandelkvarn? Ja det undrar iaf min arbetskollega som fnyser lite åt mig och mina gamla saker...

Han fattar ju ingenting, eller hur.

Länge leve loppisen :D

Tack för mysig insiration

Kramizar Lena

Från A till O med Jenny sa...

Vad vackert du har det....väldigt mysigt
Ha det gott
kram

LillaFlisan sa...

Så fint du gjort!
Gillar din rosa mellittahållare, super söt!

Flisan

Frida sa...

Hej Linda!
Vilken fin kökshylla du har, så många fina saker. Den där rosenkannan vill jag ha. Har redan temuggarna så den kommer nog att hamna på önskelistan till jul. Den är ju så fin. Gillar också gmala burkar, dina är jättefina!
Hoppas du hittar förändringen som du söker och att du får en trevlig helg!
Kram Frida

Annaewa sa...

Åhh vad mycket kul och fint du hade på hyllan! Vilka servettringar!! Hur fina som helst, och koppen från Duka har jag tittat på såå många gånger själv.
Kul att se dig igen! Ha en jättemysig helg!
Kram Annaewa

Unknown sa...

Hej Tjejen!!

Underbar hylla...=) Sockerkaksformen som står på är bedårande!! Verkligen en vill ha grej...=)

Mysig sida du har!! Hit måste jag komma tillbaka igen! Trevlig helg! kramar Malin

Anonym sa...

Hej vännen!

Tror att torsdag kan funka för mig.

Jag har tyvärr fått inflammation i en sena och ska till ortopeden på mån och spruta cortison i den, kanske om jag vågar... så det är mitt enda aber om jag skulle må dåligt i den eller så, men vi hörs när det närmar sig

Har varit en sväng till Sirlig i G:a Stan idag, mysig liten butik.

Hoppas du får en härlig helg, sköt om dig

Kram kram

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Riktigt fina saker på din hylla!!! Angående våningssängen till katterna, så är svaret ja, de använder den! Men jag har icket hunnit fram med kameran nu när jag bygger om i hallen. Ska hinna med det senare! Ha det gott!//Linda