Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 28 september 2008

Höst och ljus

I går fyllde jag år, så jag och Sara va ute och samlade dekorations material... En massa löv i härliga höstfärger och rönnbär på hela fönsterbrädan.. Och en mini cyklamen, de blev en härlig höst stämmning... Och jag gillar hösten när den e så här varm och solig.. Och på kvällen att tända massa ljus och dricka något varmt.. kanske med lite starkt i *Ler*




Och så va Pappa här och hjälpte mig upp med fina hyllan (tack pappa) , som jag hitta på Blocket, i Värnamo... Jag bor i sthlm, men ringde till denna trevliga människa och sa att jag bara måste få köpa hyllan.. hon va så trevlig och postade den med buss gods... Så gulligt... och jag e så nöjd med den..





Och så mitt brickbord som jag visat förut, de som va så brunt och fult... Jag stod och slipa och hade mig på gården och grannar som e nyfikna kikade, så är de när man bor i hyreshus... tänk om jag bodde i hus med garage, de skulle aldrig få stå en bil i de då... för där skulle de målas dagarna i enda... hi hi..



KRAM LINDA

25 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Grattis Linda!!
Jag älskar både hyllan och bordet, VERKLIGEN fina. Du har ett sånt öga för detaljer!

Kram Flisan

♥ Fyra årstider sa...

Vad det är härligt med tända ljus i höstmörkret.
Kram Lotta

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS i efterskott!!!

Vacker hylla...bordet likaså..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Levindas Värld sa...

Hej!

Tack för dina snälla ord hos mig, det gör mig så glad när personer uppskattar vad man gör :)

Grattis på födelsedagen! Min sambo fyller år i morgon men vi har lite firande idag för släkten så vi kalasar vi med :)

Vilken fin hylla du fått hem, många fina saker du har på den

Ha en fortsatt skön söndag!

Frida sa...

Åh Grattis i efterskott! Verkar ju som om du hade en bra födelsedag!
Vilken underbar hylla, den förstår jag att du är glad för. Jag tycker också om hösten när det är soligt och fint på dagarna och man kan ut och springa i skogen. Det är något speciellt med ljus den här årstiden. Jag behöver tända min dos av ljus varje kväll för att klara av mörkret.
Hoppas du får en trevlig söndag Linda!
Kram Frida

Frida sa...

Det är det,håller jag med om. Ha en skön söndag vännen!
Kram Frida

Sjöboden sa...

Verkligen grattis till din födelsedag!!! Vilken superfin hylla oxå, hade du tur att den var vit? :-)

KRAM C

Anonym sa...

vackra bilder.. grattis till dej!

Huset på kullen sa...

Tack för din kommentar. Ja det är underbart att få unan all "ful" elektronik.

Jag bara älskar ditt bord, verkligen jättefint.

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej Linda!

Födelsedag? Då får jag gratulera:)

Förstår att du bara skulle ha den hyllan! Den är underbar!

Kram Annica

Nettan sa...

Stort grattis på födelsedan !!
Håller med om att både hyllan & brickbordet är superfina =0).
Vad snäll hon va som skickade det med bussgods...
Ha det gott & hoppas du haft en toppendag..
Kram Nettan

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Hoppas att din födelsedag blev toppen!!!!Grattis!!!!

Och vilken fin hylla kan tänka mig att du är så nöjd!!!!

HA´det så gott!
MiaMaria

Unknown sa...

Tack sötaste!! Va gullig du är....=) Såg bilden på lilla Greta nu..herre guuuud så fantastiskt liten å söt!! Är det din?? Är det en chi hua hua valp?? Har haft en och saknar henne sååå!!

Ha en alldeles underbar vecka! kramar Malin

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen Linda. Men vad fin hyllan blev också. Jag gillar också den där stilen. Du får hjälpa mig med att göra om mitt hem också. Mariina älskar också gammal stil och så. stor kram. Hör av mig i veckan så får vi ses. Jag fick bilen av Jukka så nu är den min. Vi skrev papper och så.

Vita hjärtan sa...

Hej!

Men så roligt, det innebär att vi har födelsedag samtidigt du och jag, grattis i efterskott!

Kram Annemari

Anonym sa...

Hej Gumman!

Supergrattis i efterskott. Då är vi Vågar bägge två. Jag fyller år i oktober.

Brickbordet är ljuvligt. Höstdekorationerna likaså. Men gladast blev jag över att äntligen få se hyllan uppe. Gulle din pappa.

Kramizar

Lena

Unknown sa...

Åh himmel vilken vacker hylla! DEt var ju verkligen ett jätte fynd så grattis till det! Och du SUPER DUPER GRATTIS i efterskott till dig! Hoppas du får en fin start på den nya veckan Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Sara sa...

Grattis i efterskott. Söt hylla, förstår att du var tvungen att ha den :-) Önskar dig en fin vecka.
Kram Sara

Katta sa...

Grattis i efterskott! Vilken jättefin hylla du hittade på blocket. Och det brickbordet är ju hur fint som helst med.Kram Katta

Fredrika sa...

HEjsan, vilket underbart bord. Och hyllan är ju också superfin. Vilka fynd!
/Fredrika

Annaewa sa...

Stort Grattis!!Hoppas allt är väl!

Ditt brickbord är helt fantastiskt, det är så himlens fint!! Ja min sida står i höstskrud, jag kommer säkert att byta igen lite senare, skratt! Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Annaewa

Gårdsromantik sa...

Men vilket underbart brickbord och hyllan sen - med oval spegel.

Förstår att du blev ivirg!

Kram Maud

Frida sa...

Hej Linda!
Hoppas allt ärbra med dig. Vill bara kika in och önska dig en trevlig helg!
Kram Frida

Frida sa...

Tack det samma vännen!
Hoppas ni har lika bra väder som vi.
Kram Frida

Jenny Oak Fae sa...

Visst är den låten bra, den på bloggen är tydligen originalet från typ 80-talet...gjordes MYCKET bra musik då tycker jag..!

: )

KRAM & ha en bra vecka!

/Jenny

<3