Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 13 januari 2009

20:aknut

Nu va hela julen förbi, jag vet att många av er redan kastat ut skrället... Men i år måste jag säga att vi köpte den bästa granen, inte ett barr har lossnat inte ens när vi klädde av den..Jag som förut sagt aldrig mer en riktig gran.. Allt pynt är nu i sina smarta lådor/förvaring till nästa år.... Åhhh va tomt de är här hemma nu, de måste komma lite vår blommor och lökar snart... längtar till att göra om i köksfönstret.....









Och så har vi nästan packat klart, pass,kläder och snorkelutrustning ja nästan allt... from. 24 jan står vi på stand by redo att sticka när vi får en billig flygstol....


Sara gör ett stort OKEY tecken för oss dykare...
Kram kram Linda


15 kommentarer:

rosenskära sa...

Jag tycker du är en sanslöst cool människa. Du och dottern åker på stand by till Thailand...! Har ni gjort det förut?

Hur som helst tror jag att ni får en oförglömlig upplevelse tillsammans...

Kram/L

LillaFlisan sa...

Pluttiluttan!!!
Vilken liten globertrotter hon är, sötnosen!!!

Tän att ni bara tar ett sista minutenflyg, du är en sån tuffing!!!

Stor kram

Flisan

Anonym sa...

Aha! Jag ska tydligen kalla dig tuffing nu förstår jag av de andra inläggen :D

Mitt sikort till mobilen krånglar så därför ringde jag inte idag. De ska skicka mig ett nytt.

Maila gärna mig dina nummer igen. Jag är borta mellan nio till ca 10.30 i morgon annars hemma så jag ringer dig efter 10.30

Söt Sara unnar henne att simma i det mysiga blå

Kramar till er båda
Lena

Mjuka sa...

Supermysigt ni kommer få det!!! Ha det bäst
kram Malin

♥ Fyra årstider sa...

Så härligt..då får du köpa blommor när du kommer hem.
Kram Lotta

Sjöboden sa...

Åhh vad härlig att få ge sig av från januari-kalla sverige!

Kram C

lottens vita och gröna sa...

wow låter som en otroligt spännande tripp med dykning där i härligt varm vatten, jag avis...gröööön!
har väldigt stor abstinens när julen är borta, måste fylla med tulpaner och lökar!

varmkram lotten

Frida sa...

Vilken söt liten dykare! Håller med om att det blir tomt när man har tagit bort julen. Men det känns alltid lite bättre när man har köpt hem lite vårblommor.
Ha det nu riktigt skönt i Thailand!
Kram Frida

Lallis - liv och leverne sa...

Så skönt a tt få komma iväg:)
Kram Lallis

Mia sa...

Haha vilket härligt okejtecken, det ska börjas i tid förstås. Hoppas att ni hittar en flygstol som passar.

Kram Mia

Marie sa...

Hoppas att ni får en helt underbar resa, låter jättehärligt! Sara är en supersöt dykare!!

Kram Marie

Katta sa...

Men vilken cool liten dykare.Vad härligt med er resa. Håller med om att det blir tomt och tråkigt när julen plockas bort man jag vill ändra allt möjligt hemma nu.Smart låda du har till dina julgranskulor det ska jag nog ta efter.Kram Katta

Anonym sa...

Gud så skönt att få komma iväg! Verkligen härlig start på det nya året :)

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Vitt och nött sa...

hoppas ni får de helt underbart!! såå söt din dotter ä :) tänk vilken resa ni kommer få uppleva.. är avis på er :)

kram ellen

annalarssonphotography sa...

Hej Linda!
Jag mejlade till dig, men det var ett tag sedan nu och då hade jag ingen blogg. Men nu har jag vågat mig på att skaffa en! :)

Så otroligt härligt att åka iväg till Thailand. Jag har planterat och gjort vårfint med blommor åt dig oxå idag tror jag! Till och med tallrikshyllan fick några pärlhyacinter :)

Sara lika fin som alltid!

Kram från Anna