Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 26 januari 2009

Allt möjligt... & Award x 2

Hej alla goa vänner jag har saknat att kika in hos er men jag har legat i influensa... De har nog varit de värsta jag varit med om, om jag får tycka lite synd om mig själv....Jag har haft jättehög feber och frossat med tre täcken och ändå frysit för att sen börja svättas så pass att man får bädda om mitt i natten.. Phhhuu vilken pärs, och va man önskar att man hade någon vid sin sida som kom med en kopp the... I dag har jag lyckats ta mig ut för att betala vår resa, som blir 10 mars då de kommit andra saker i vägen och sportlovet blev så dyrt... Så nu har vi sex v väntan... På vit corall sand mot turqoust vatten.... Och precis innan jag blev sjuk beslöt jag mig efter tips och råd från Paula med den så fina bloggen Loppisliv...Att skriva vackra väggord..





Och så har jag fått två fina Awards....
Den första från goaste Viveka i bläckhornet, tack vännen och förlåt att de tog en stund för mig att ta emot den... De värmer såååå... TACK...
Den andra är från Emma med bloggen Vita Englarum.... Tusen TACK...






Den första awarden ger jag vidare till följande goa bloggerskor...
1. Det stora grå huset
2. Fin i kanten
3. Fint hemma
4. Guldkant på livet
5. Inspiration i vitt
6. Jema rose
7. Jennys vita villervalla







Och den andra ger jag vidare till följande goa blogerkor..
1. Spetsar och volanger
2. La Fleur Blanc
3. Lilla blanka
4. Lilla huset på prärien
5. Loppisliv
6. Lottens vita
7. Vitt och nött



Till båda awardsen finns lite regler...
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett medelande på den nominerades blogg.

KRAM ALLA VÄNNER...

25 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Hej vännen!

Så du har också legat sjuk?
Skönt att höra att du är på benen igen i alla fall :)
Visst saknar man nån.. speciellt när man känner sig extra ynklig och har feber.. Jag vet hur det är.

Grattis till fina awards det är du välförtjänt av! :)

Härligt att resan har fått ett datum! Det vore inte dumt att komma bort från detta rusk nu..

Kramar till dig!
Anna

Jenny Oak Fae sa...

Tack SNÄLLA du!!!

: )

Krya på dig..!

KRAM, Jenny

<3

Jennys Vita Villervalla sa...

Tack snälla för Awarden!
Det värmde kan du tro!
Jag hoppas du kryar på dig!
Kram
Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad glad jag blir!! Tusen tack Linda. Vilken härlig start på veckan ;)

Vad tråkigt att du har legat sjuk. Aldrig roligt. Det brukar ta flera veckor innan man är helt återställd tycker jag, det tar så otroligt mycket på krafterna. Skönt att höra att du mår bättre nu!

Sänder styrkrekramar! / Jenny

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen största grattis till dig och ett jätte tack för att du ger mig den, rörd och stolt!

krya på dig nu varmkram lotten

n o r d i n g å r d e n sa...

Världens snällaste Linda, tusen tack för awarden!!! Jag har inte haft några såna på min blogg utav flera anledningar och för många cirkular ofta men du ska veta jag är upprikigt glad, tack snälla du!

Men, har du skrivit de väggorden?! Inte klokt va fint, impad! Och den buketten som syns framför var verkligen vacker.... Mari.

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!!

Först och främst grattis till dina fina utmärkelser.. dom är du väl värd!!

och så sjuk... har nog hört om den där influensan att den ska vara elak.. men skönt att du börjar repa dig!!

Tack söta du för att du ger en utmärkelse till MIG... den går direkt till åmitt hjärta!!

Och oj vad duktig du är.. så vackert väggord.. tänk jag har inga alls.. kanske man skulle våga sig på det.

Stor kram
Ann-catrin

♥ Fyra årstider sa...

Vad skönt att ni har resan att se fram emot nu.
Kram Lotta

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gomorron!!
Usch med influensa stackare..peppar peppar har klarat mig ännu.. Men va skönt m resan.. va fina väggord du gjort på väggen ja vill me ha är det schablon el klistermärk? kram snowwhite-sussie

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

Vilken tur att du är bättre....inget roligt att vara sjuk.

underbara bilder!njuter.....

Kram Nilla

Frida sa...

Hej vännen!
Din stackare, låter inget vidare med influensa. Skönt att du mår bättre nu. Jättefint väggord du har fått till. Tack så mycket för utmärkelsen, blir så barnsligt glad varje gång jag får en utmärkelse. Skönt att ni kunde skjuta på resan då har ni något att se fram emot i Mars i stället.
Ta hand om dig!
Kramar Frida

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej igen tack för tipset m väggorden..ska se om ja klarar det framöver..kram snowwhite-sussie

annalarssonphotography sa...

Hej igen!
Hoppas du känner dig mer stabil på benen och att det inte tagit om på dig också. Det verkar vara segdraget det här.. :(

Visst är blusen söt alltid! :) Och nu är den här hos mig!

Kramar Anna

annalarssonphotography sa...

He he...
Jag skrev ett tidigare inlägg angående TheMakeOutBlouse.
På grund av priset lovade Odd Molly att det skulle det ingå
1) ett hus
2) en redig karl
och 3) givetvis blusen!
Scrolla och läs det inlägget vet ja ;)
Alltid kanske det piggar upp en aning! Och då förstår du helheten i det med breven.

Kramar till dig!
Anna

annashusidingtuna sa...

Grattis till dina awarder!
Fina väggord du har gjort.
Kram Anna

Sjöboden sa...

Visst är det trist att vara sjuk.
Gud vad härligt att resa till varmare breddgrader!

Kram Kram

Jenny sa...

Hej!
Min första gång här hos dig!Mysigt!
Trist att ligga sjuk men vad härligt att ha en resa att se fram emot!
Jag älskar själv att resa men det blir inte så långt den här gången vår minsta är fem månder så det blir Mallis i Maj i stället!
Krya på dig!Jenny

Inspiration i vitt sa...

Ååå tack så mycket Linda för att du ville ge mig en utmärkelse.

Stackare där som varit så sjuk, om jag bott lite närmre så skulle jag gett dig gott rött te med honung i hihi.
Förstår att du ser fram emot eran resa.
Kram på dig/ingela.

Anonym sa...

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med dig och att du har blivit frisk.

Kan jag ringa dig i kväll?

Kram Lena

Mjuka sa...

Åh stackars!! men så fint väggord du gjort!! Jättefint
kram Malin

Katta sa...

Jobbigt med influensan.Skönt ändå att ni snart har resan att se fram emot.Grattis till utmärkelserna, välkommen att hämta ännu en hos mej. Kram Katta

Anonym sa...

Hej!

Kikar in på din blogg för första gången å blir helt begeistrad. Så otroligt mycket fina grejer. Härlig stil du har!

Välkommen att kika in hos mig!

Vintage sa...

Grattis! Hoppas att du mår bättre nu! Det är så fint med väggord...Stor Kraam susanne

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej vännen!

Och grattis till alla awarder!

Hoppas att du kryat på dig nu!
Oh himmel så fint du skrivit. *Impad*

Önskar dig en fin helg

kram Viveka

Frida sa...

Hej vännen!
Vill bara önska dig en trevlig helg! Hoppas att du mår bättre!
Kram Frida