Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 27 februari 2009

De riktigt kliar i mig, jag har bloggtorka samtidigt som jag vill hitta ett nytt renoveringsobjekt.... Så min Madonna fick lite vit färg på sig... Just nu jobbar jag mest dygnet runt och förbereder inför resan förståss... Sen när vi kommer hem hinner vi va hemma en månad, sen är de baracken på gården i sex veckor... Men efter stambytet borde jag va på banan igen med lite köksrenovering... Tur att vi hinner fira påsken innan, så de inte blev i baracken... Jo de är en träpanel i den lilla baracken, undrar om man får måla vitt... *Fniss*..



Hoppas nu att ni alla har en riktigt härlig myshelg... Kramisar/Linda

11 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hej goa linda, är det nedräkning nurå, kan tänka mig att den vänta är dryg! oh du och jag kan ta varandra i hand..jag har målat min madonna med, hihi, den är precis likadan! hoppas nu att din helg blir härlig, storkram lotten

Mjuka sa...

Du är inte ensam om att måla madonna vit :-) Gjorde också då jag inte hade något annat att måla på. Är just nu på jakt efter någon fin hylla till Ingrids rum, som hon kan både ha leksaker och böcker i. Längtar efter att få göra i ordning den sen.
Ha mysigt i helgen
kramen Malin

Anonym sa...

Tjenamoss Goding!

Nu jobbar jag i helgen, det är i princip då jag har hft tid att sitta vid datorn.

Inte har jag avrit hemma när du varit hemma så jag har hunnit ringa heller.....

Jag jobbar hela helgen, såg just en annan bloggerska somvarit i Thailand och lagt upp så fina bilder så man blir ju alldeles sjuk.

Hoppas ni får det så jättemysigt där borta.

Du kan väl måal panelen lite vit i baracken, det mår den säkert bara bra av *fniss*

Ha det bäst vännen
Lena

Vitt och nött sa...

vilken fin bild! madonnan blev jättefin.

hoppas du får en skön helg!
kram ellen

rosenskära sa...

Tänk vad man orkar mycket om man har en riktigt fin morot framför näsan!

Är så glad för din och Saras skull att ni kommer iväg på drömresan, sen orkar ni säkert med lite bohemliv i barack när ni kommer hem!

Kram/Lena

Lallis - liv och leverne sa...

Åh men hon bidde ju jättefin:)
KRAM

Stina sa...

Haha...Ja, det är tur att det finns saker att lyssna på när mamma och pappa tjatar.:-D
Nyckeln finns hos C'est la vie home.

Kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj! Madonnan blev ju jättefin.. gud va härligt att du har resan å se framemot...kram snowwhite-sussie

Frida sa...

Hje vännen! Vilken fin madonna hon blev jättefin i vit. Låter jobbigt med stambyte. Hoppas ni får en härlig resa om vi inte hörs innan.
Kram Frida

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, vacker madonna, vit eller ej... jag gruvar för att börja måla några plattor på golvet i dag, avundas ni som har "kliande" fingrar: ) Oj, mycket på G för dig denna våren ser jag men spännade!

Ha en bra första vårvecka Linda!

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, your blog is beautiful and this madonna is grandios.Best wishes,from Elke.