Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 7 mars 2009

Kaninernas tur...

Hej kära bloggisar...

Ni som följt mig och Sara vet hur mycke hon ville ha den lilla Bambi familjen jag köpte till jul se HÄR... Nu finns dom sötaste kaniner jag inte kunde motstå i olika storlekar... Sara ska få dessa i sitt påskägg då hon inte äter godis... Hennes Fredagsmys brukar bestå av morot hi hi, så va passar väl bättre än små kaniner...







Phhhu jag har jobbat jobbat såå mycke nu innan vi reser iväg på tisdag.... Jag har kikat in hos er alla goa bloggisar men inte haft tid helt enkelt med egna inlägg eller komentera hos er men jag beundrar...

STOR KRAMIS/LINDA


8 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ha det nu riktigt skönt och dina småkaniner var ursöta. Min dotter ska få kaniner på sin födelsedag..riktiga.
Kram Lotta

Mjuka sa...

Älskar de söta kaninerna och de fina bambisarna. Var du köpt din bambifamilj, vill så gärna ha en sån.
kramar Malin

Anonym sa...

Hur ser din sminkväska ut?

Spana in Borås största blogg och se vilka produkter vi använder oss av!

www.arntyochmirry.se

Inspiration i vitt sa...

Hej Linda, ja visst är det bättre med små kaniner i ägget, förstår att hon kommer bli glad för dom.
Ha nu en underbar resa och lata er och gör mycket skoj.
Kramar till dig/Ingela.

Anonym sa...

Hej vännen1

Hoppas verkligen resan blir underbar.

Ha det bara bäst så syns vi efter resan

Kraaam

Viola sa...

Jissis vilka så raringar, dom skulle jag själv vilja ha...hopps helgen varit bra, ha en skön söndag och ha en underbar resa, KRAM

lottens vita och gröna sa...

guuuu så söta, man kan inte motstå!!! ägget är underbart, vilken fin idée!

ha det gott, varmkram lotten

Vitt och nött sa...

söööta!!

ha nu en underbar resa å njut!!
längtar efter å få se era bilder!

stor kram!