Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 9 april 2009

Hallå du gamle indian.....

GLAD PÅSK ALLA GOA BLOGGISAR!!

Jag har ingen påskkärring här hemma inte, nej har hon bestämmt sig för något så har hon, som en viss bestämd Lotta är hon... När hon tog fram fjädrar och smink sa hon jag ska i alla fall va en påskindian.... Och så har jag hunnit pyssla ihop ett litet påskägg, och sprungit runt i var rum som en virrig höna... Packat de mesta nu... Jag fått en liten etta på gården i stället för baracken, vilken lättnad kan ni tro...











Ha nu en riktigt go påskhelg...
Kram kram Linda

17 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Det var en vacker Påsk indian!!!!!!

Härligt när de går sin egen väg....

HA´nu det så himla gott i PÅSK!
MiaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Det var mej en söt indian.Jag var och kollade på kläderna igår ja man blir ju helt såld och vill ha allt.1000 TACK för tipset det var guld värt.Ha nu en glad påsk kramizzar ~~~~~RITA~~~~.

mylovelygrandma sa...

Hejsan! Vilken söt påskindian du har hemma hos dig!:) Ser att du med sett kappahls kollektion, jag blev med helt kär. Hittade med en blus och en klänning! Ha en mysig påsk!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh så go´!
Javisst det måste vi göra, ta en fika på Spaaks! Gick förbi idag och såg sååå mkt folk att jag smet vidare.

Glad påsk kära vän, kram Lina

Mjuka sa...

Men va lustigt, en av mina pojkar hade indianstassen på när han gick till dagis i morse :-) Vilken söt indianflicka!! Jättesöta bilder!
kram Malin

LillaFlisan sa...

Lilla Supersöta Sara!!

En riktigt glad påsk med mycket sol, god mat och trevligt umgänge önskar jag dig!

Kram

Flisan

Marie sa...

Vilken söt liten påskindian!!!!

Ha en härlig påskhelg!
Kram Marie

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin Påsk önskar jag er.
Kram Lallis

annalarssonphotography sa...

Såklart att Sara ska vara Påskindian!! :)

Världens finaste Påskindian och fullständigt underbara bilder på henne och vilket ljuvligt ägg du gjort!!

Ha en riktigt fin påsk Linda!
Kram Anna

Katta sa...

Vad söt hon är. Min lilla påskgumma här hemma hade med fjädrar i sina flätor idag, så hon var väl lite Pockahontas med. Glad påsk på er,kram Katta

Nicole sa...

Vilken söt liten påskindian! Storasyster har bestämt att hon ska vara påskhäxa och lillebror ska vara hennes katt, får se hur det blir med det imorgon ;).
Ha en riktigt skön påsk!

Home No.1 sa...

Hej vad rart!
titta in hos mig jag har fin utlottning med priser från min webbutik!
Glad Påsk!
Kram Annica på Home no.1

lottens vita och gröna sa...

oh vilken underbart söt liten påskindian!

stoooooorpåskkram lotten

Lilla Blanka sa...

Hej Linda!

Detta var den sötaste påskindian jag sett! Jättefina bilder på din dotter.

Ja, Kappahls vintage collection fastnade jag också för, men väldans vad denna begränsade upplaga tog slut fort..bara XS och XL kvar i storlekar, så då var det kört.

Kram
Mia

Frida sa...

Hej vännen!
Vilken söt liten indian och vacket påskägg du har gjort.

Hoppas att påsken har varit bra!
Kram Frida

Kathys Home sa...

Sådan söt liten påskgumma kamoflerad till indian :-). Kommer förbi för att säga hej, då jag såg att du skulle till Ulriksdal på bloggträff å vill gärna tittaförbi innan..Vi syns där//tjingeling kat

Tina sa...

Vilken söt påskindian!! :) Måste fråga varifrån hennes blus är?!
SÅ SÖT! Skulle vilja ha en sån till min flicka! :)
/Tina