Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 16 april 2009

Kaose = Pause

Nu sitter jag här uppjagad och stressad, jag är sån som blir stressad av höga ljud.. Och just nu blåser dom ut badrum och kök hos grannarna, vi flyttar först på söndag... phuuu.. Stackars Sara flyger upp på moronarna vid 7.15 när dom sätter igång.. Och sova inför ett nattpass eller efter blir inte så njutbart.. Men i alla fall på söndag flyttar vi in i en liten etta i stället för baracken tycker de va värt den extra tusenlappen... Helt otroligt att man ska betala under stambytet, så störd och extra arbete vi får... Vi har packat allt som att man ska flytta, inget får vara kvar...
Och som vanligt har ja tagit på mig för mycke på jobbet så nu ska jag ta en liten bloggpause, men självklart titta in hos er..... Och så ses vi ju några på bloggträffen 3/5 som jag ser såååå mycke fram mot...






KRAM KRAM FRÅN EN TRÖTT OCH TJINKIG LINDA ;)

15 kommentarer:

Mjuka sa...

ja fy vad det låter när de håller på!! Men kan tänka mig att det blir bra nä'r det är färdigt! Ha det så gott
kram Malin

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj!! Stackars er va rörigt de låter.. men de blir säkert jättefint sen..kram ses på bloggträffen snowwhite-sussie

hemma hos lilla mej sa...

Vad tråkigt det låter stackars er och ha det så rörigt.Men det blir väl kanon sen nä det blir klart.Försök att ha det så gott det går.Kramiz ~~~~RITA~~~~~~.

Jenny Oak Fae sa...

Men fy vad jobbigt för er..!

: (

STOR kram från Jenny

<3

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

ååå jag lider med er...fy så jobbigt det låter men det blir sååå bra när det är klart.

Kramizz Nilla

annalarssonphotography sa...

Det låter jobbigt och jag lider med er!

Du gör klokt i att ta en paus från bloggen.

Jag tänker på dig :)
Kramar från Anna

Viola sa...

Fy vad jobbigt det låter, men vi ses den 3/5, vad roligt det ska bli....kram

Skomakartummen sa...

Näää... fy vad tråkigt och jobbigt. Ses den 3/5 kram sari

Frida sa...

Hej Linda!
Stambyte ja, det låter jobbigt. Det skulle dem göra där jag bodde inneboende i Malmö också men jag hann flytta innan dess.

Du gör rätt i som tar en paus!
Ta hand om er!
Kram Frida

Mia sa...

Usch era stackare. Jag har varit med om samma sak... de totalrenoverade och stambytte lägenheten jag bodde i tidigare.

Jag bodde på gården i en finfin barack med galler utanför fönstret... snacka om inburad. Detta var dessutom på sensommaren och på gården stod en stor ek.. som började släppa ekollon... small ju som om någon stod och sköt på taket. :)

Vad roligt att du också ska på bloggträffen, då ses vi ju där!

Kram Mia

lottens vita och gröna sa...

nääää tjinkig måste man få vara om det är på det viset, näää visualisera nu ulriksdal och hur fint du får sen...varmkram lotten

Tina sa...

Tack för hjälpen men den söta blusen!! :) Jo...jag vill med ha nåt liknande till mig och jag tror jag har en på gång...från VILA :) Whiiihoo! Ha en härlig dag!
Kram Tina

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej gumman!

Förstår att du får det rörigt en tid framöver. När kan du flytta tillbaka?

Vill iallafall önska dig en härlig helg, dessutom har jag nåt åt dig på bloggen...

varmaste kramen

Viveka

Anci sa...

Hej !

Klart att man kan bli tjinkig (stavas det så ??) om man är trött :)

Jag gillar det du skriver i din välkomsttext, att du alltid har en färgburk med vit färg hemma. Så är det med mig också :)

Kram

MiaMaria sa...

Hej!

Lycka till med flytten...

Skön helg!
MiaMaria