Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 4 april 2009

Vinnaren är!!



Ja nu är min första lilla tävling/utlottning klar..


Vinnaren är Rebecka med bloggen Roomdesign... Maila mig din adress på nostalgiochrosor@yahoo.se Och så hoppas jag att lilla kaninen ska trivas hos dig...


***********


Och snälla ni vilka goa kommentarer jag blir sååå glad ska ni veta... TACK!
Oj oj snart är de faktiskt påsk och jag ligger efter som bara den... Resan och massa jobb att ta igen... Jag mötte en granne i går som redan hade packat ner hela sin lägenhet i kartonger, jag hade ju tänkt vänta tills efter påsk.. Men nu blev både jag och min granne som ojjade sig stressad.. Men jag har ju till den 19 på mig, sen bär de av till baracken....
Stor vår kram Linda

11 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Åhh grattis till vinnaren!

Den tävlingen hade jag helt missat...
Såg att du fått ett surt mail om din tävling. Hur f-n kan nån bara säga en sån sak? Om du är generös och har en tävling så ska väl ingen ifrågasätta vinsten. Det är ju BARA ATT INTE delta utan låta andra få större chans istället. VILKA KNÄPP GÖKAR DET FINNS...

Nu önskar jag dig en underbar helg min vän

Kramar Viveka

MiaMaria sa...

Grattis till vinnaren!

Trevlig helg!
MiaMaria

Marie sa...

Grattis till vinnaren!

Oj du har lite att stå i förstår jag om du ska packa hela bohaget :)

Ha en fortsatt mysig helg, kram Marie

Nettan sa...

Grattis till vinnaren i din tävling !
Kram Nettan

annalarssonphotography sa...

Är det nån knäppgök som skrivit så? Suck! Varför bemöda sig om att mejla undrar jag...
Jag tyckte det var fina saker Linda, fast jag missade tävlingen.

Tusen tack för dina fina värmande ord om mina bilder :)
Ja, när man har en kamera i sina händer ser man plötsligt saker på ett annat sätt!

Ha en fin kväll!
Kraaam Anna

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen, har missat massor av härliga inlägg här!!! tänkt på dig och er thailandsresa, hoppas den var bara bäst!

grattis till den glade vinnaren!

stoooooorkram till dig//lotten

Marie sa...

Hej Linda!

Grattis till vinnaren! Själv har jag helt missat din tävling, snyft, den där lilla söta kaninen var ju alldeles bedårande!!!

Ha en härlig påskvecka!
Kram Marie

Frida sa...

Grattis till vinnaren!
Ja här har du en till som ligger efter med påskpyntandet fast så mycket pynt blir det inte men jag ska i alla fall köpa vita fjädrar och dekorera mina ägg.

Hoppas du får en trevlig vecka vännen!
Kram Frida

Rebecka sa...

Åhh... vad glad jag blir =)
Har aldrig haft turen att vinna någon tävling innan, och jag gillar verkligen ditt pris =)Har varit borta hela helgen så jag har missat att du har dragit vinnaren...
Stort tack!
Jag mailar dig min adress!
Kramar Rebecka

Vit Spets sa...

Halloj där!
Grattis till vinnaren - jag har missat mycket här i blogg världen skall du veta!
Idag har jag fixat påskris & påskfjädrar så här skall pyntas lite...
Härligt att shoppa lite vårkläder från Noa Noa, de har ju så himla mycket fint...

Önskar dig en fortsatt härlig dag
//Siv

Viveka i Bläckhornet sa...

Men allra goaste, finaste du vilket vackert kort. Jag är helt rörd...tack snälla för din omtanke :)

Nu önskar jag dig en alldeles underbar påsk med mycket kärlek och skratt.

Kramar Viveka