Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 15 maj 2009

1 År trall la la..

I morgon är de så att de är ett år sen jag gjorde mitt första inlägg på bloggen...Åhhh vilket år man haft med glädje, sorg, inspiration, pyssel, uppmuntran och framför allt nya vänner och några har jag ju faktiskt haft äran att få träffa... Och inte minst för alla goa goaste kommentarer, jisses va rörd man blivit många gånger... Och nu kära ni följer lite bilder från mitt år, och jag hoppas ni följer med mig i framtiden..

















































Tji hooo stog ni ut så här långt ska jag bjuda på en bild på mig själv... hi hi nu tror ni väl att jag är galen men men de bjuder jag på.....






När dörren stängs öpnas någonstans ett fönster.

Just nu skiner solen in i mitt..

Kraaaam Linda

21 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS!!!

: )

Vilka härliga bilder...gillar bilden på dig själv, har tänkt tanken att ta en liknande bild på mig själv faktiskt..!

KRAAAM, Jenny

Anonym sa...

Hahahahahaha!

Vilken underbaqr bild på dig!!!!!

Ser ut som en femtiotalsbrutta

:D

Grattis gumman

Pok Lena

hemma hos lilla mej sa...

Grattis ja tiden går ju fort när man har roligt.Vilka fina bilder du visar.Vilken snygg brutta.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Frida sa...

Grattis vännen!
Visst går tiden fort klart jag kommer att fortsätta att följa din blogg.
Härlig bild på dig med papiljotterna!

Kram Frida

Levindas Värld sa...

Grattis på 1-årsdagen!!

Självklart kommer jag att fortsätta besöka dig även i framtiden :)

Ha nu en riktigt mysig helg!

Kram!

Mjuka sa...

grattis!
Fina bilder!
kram M

LillaFlisan sa...

Jättegrattis!!!

Du är ju söt som en sockertopp!!

Kram

Flisan

Vitt och nött sa...

Grattis!!

underbara bilder Linda!! har varit kul å följa dina inlägg, hoppas såklart att det blir minst lika många till :)

kram!

lottens vita och gröna sa...

oh grattis gumsis på ett års jubileumet, guuu du tar så härliga bilder linda!

ha den bästa av veckor, varmkram lotten

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ett stort grattis!

underbara bilder.....

Kram Nilla

Lantligt i stan sa...

Grattis på 1-års dagen! Underbara bilder från den gångna året du visar!
Kram Anki

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej du goa ...och GRATTIS!

Ojj är det fyra veckor kvar? Förstår att du längtar hem...
Här har jag fullt upp på dagarna. Jag vill ju försöka ta igen så mycket tid som möjligt som gått förlorad när jag var gipsad. Och inte är jag jau helt okej. På kvällen när jag sätter mig ner är foten och vaden dubbelt såtjock som den friska. Och värken sen... Men jag biter ihop. För jag tror att det är bra att man rör sig också. Men det som blivir åsidosatt är bloggandet. Hinner knappt att sitta ner framför datorn.
Nu väntar en dusch och sen somna i mannens famn :)

Kram på dig vännen

Viveka

Vit som snö sa...

Vilken härlig bildkavalkad med vackra bilder på både inredning och en bedårande dotter! Såå söt hon är!
Jaa, jag tycker att du också är söt! Så ser jag ut varje morgon i håret för utan rullar så ligger mitt hår slickat mot skallen o det gillar jag inte!!!
Kramis Cilla

Lina ♥ C´est la vie sa...

Grattis! Söta bilder och en galen, hohohooo! Nästa gågn får du kika förbi om vi är hemma :)

annalarssonphotography sa...

Stort grattis till dig Linda!!

Och så många fina bilder du tagit :)
Jag gillar verkligen bilden på dig!
Du är inte galen ;)

Stort tack för att du tycker om mina bilder
- det värmer!

Varm kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Helt underbara bilder och grattis till dig och bloggen:)
kram Lallis

Hanna sa...

Grattis till bloggen!
Fina bilder, jag gillar verkligen din koppa och te kanna.
Hanna

Lilla huset på prärien sa...

GRATTIS Linda!! Vad roligt med litet jubileum. Och kul var det att se alla dina bilder i detta inlägget - särskilt den sista bilden!! :)

Kram Jenny

Frida sa...

Hej vännen!
Vill bara kika in och önska dig en härlig helg, hoppas allt är bra med dig!
Kram Frida

Kathys Home sa...

Men då får man lov att gratulera då :-) Vet inte när jag startade min egen, måste nog kolla det och fira lite i efterhand hahaha..Vad fint ditt lilla skrivbord var, hmm måste försöka hitta mig ett på mina kommande loppisrundor. Å jag gillar dig skarpt som pappiljottkvinnan ;-)) Ha det gott//kat

LOPPISLIV sa...

Hej Linda! Stort GRATTIS till 1-årsdagen, tänk vad tiden går. Tycker mig se en ny fin bakgrund här inne :-) Härlig bildkavalkad du visar, ohhh vad jag gillar de där bilderna på din lilla tös fikandes bland höstlöven, det är så perfekta...som tagna ur en reklam för greengate eller något annat vackert...helt ljuvliga. Lilla mamma i papeljotterna är så söt hon också :-) Kram på dig och trevlig helg//Paula