Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 30 maj 2009

Solsken....

Vilken härlig helg...


Nu sprudlar energin och man blir gladare och piggare.. I går kväll va jag på söder på en av alla härliga uteserveringar och smuttade på en Mojito, sååå gott.. Sen bar vi av till La Cucaracha... Oj oj va ont jag har i mina fötter, de va ju några år sen man svängde på sina lurviga *Ler*
Och inte så konstigt att man har lite ont i fötterna, när jag hade dessa på fötterna.. Men oj så roligt...








Orkideer är så vackra men kan kosta en slant, men jag vill tipsa Hötorgets torg, jag gick förbi när de höll på att plocka undan vid 18 tiden... Då en ropade två för 150, sen ropade nästa två för hundra så jag slog till...






Nu har snart dessa 6v. gott, på onsdag får jag änterligen få flytta hem.. Jag längtar så ska ni veta.. Har massa små projekt för mitt kök, loppisbord som ska målas.. Köpa massa nya blommmor, och bara komma hem.. Och så är de ju student,fest och avslutningstider och härligt väder, så tyvärr blir de inte så mycke bloggande just nu, men kikar in hos er de gör jag...
Nu önskar jag er en härlig helg, nu ska jag ut i parken och grilla med mitt jobb..
Stor varm kram /Linda

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att ut och roa sig.Men man får ju ont i fötterna.Ja brukar alltid handla blommor på hötorget.Ha en skön dag kramiz ~~~~RITA~~~~.

Frida sa...

Hej Linda!
Låter som om du har haft en rolig helg. Kul att få komma ut och roa sig i bland. Vilken vacker orkide. Förstår att det känns skönt att få flytta hem igen.

Hoppas du får en trevlig söndag!
Kram Frida

MiaMaria sa...

Hej Lina!

Låter som en toppen helg...

HA nu det så gott!!!
MiaMaria

Frida sa...

Det gör du rätt i! Den koppen är en favorit hos mig med. Jag fick tekannan när jag fyllde år den har jag använt mycket. Det finns ju massor med delar i den servisen så man kan ju samla på den länge. Jag har för mig att du också har kannan.

Ta hand om dig vännen hoppas du har haft en fin morsdag!
Kram Frida

Vit som snö sa...

Tyvärr är ju sällan dom finaste skorna dom skönaste...så där stämmer: vill man va fin får man lida pin! Och så sällan som man svänger sina lurviga numera så kan fötterna gott få ömma de gångerna.
Låter iallafall som en jättehärlig kväll, va kul!
Härligt att du fyndade orkideer!
Kram Cilla

Inspiration i vitt sa...

Vad härligt det är med njutbara helger som din varit.
Kram på dig/Ingela.

StinasLoppis m.m sa...

Hej vilken fin blogg du har , inte gött med skor man får ont i fossingarna av . Mvh /Stina titta gärna in hos mej om du vill

lottens vita och gröna sa...

härligt snygga skor till att stuffa i, kan tänka mig att du fick dansa mycket, blink! vad skönt att äntligen få komma hem igen, förstår att det varit jobbigt...
hmm två för 100, måste dit nån kväll och fynda lite, hihi!

varmkram lotten

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så gott med Mojito och mycket fina skor, lite får man lida för att vara fin: )

Vackra syrenerbilder nedan med skärbrädan och den maten såg verkligen smarrig ut!!! Mari.

Katta sa...

Hej Linda! Vad skönt att ni får flytta hem snart. Vilken rolig bild du har på dej längre ner och vilka söta trådrullar här.Ha det bra, kram Katta

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilka snyggingar till skor :)

Så himla skönt för dig att äntligen få flytta hem. Och precis den här tiden också.

Tänker på dig dagligen, eftersom jag ser ditt kort när jag går förbi min höga zinkkruka där det hänger.

Önskar dig en fin dag

Kram Viveka