Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 5 juli 2009

90 tals mackgrillen..

Kommer ni ihåg mackgrillen?
Jag hittade hela två st långt inne i ett skåp när jag rensade inför stambytet.... Den blev mycke uppskattad, och man kan ju välja så mycke pålägg som bara smälter samman...
Härliga fikastunder har vi på kvällarna nu efter att jag lagt lilla skitgrisen i blöt och skrubbat fötterna efter hennes dag med bus här på gården.... Och söta fräknar har hon fått...




Sara ska äta mycke långfranska och långfil så hon växer mycke i sommar, för i september ska hon på ett simprov till ett simsällskap... Min dotter har ett litet inlärningsproblem kan ha med hörseln att göra som ska undersökas nu.. Men åhh vilken stjärna hon är på att simma 50.m bröst/rygg och 10.m under ytan.. Hon simmade redan som 4 åring vilket jag förstått är ovanligt... Alla vi människor nära kära och dom vi inte känner är unika....
Må så gott alla vänner Kramar Linda

7 kommentarer:

Frida sa...

Hej igen! Sitter här och dricker ur samma mugg och tekanna, fniss. Då får vi hålla tummarna för att Sara kommer med i simsällskapet till hösten. I bland önskar jag att jag vara liten igen har blivit en riktig badkruka nu på senare år.
Ta hand om dig vännen!
Kram Frida

Jenny Oak Fae sa...

Vilken mysig bild..!

: )

TACK snälla för din kommentar!

Kram, Jenny

<3

Mitt skabbiga chica hus sa...

Varma mackor är ju bland det godaste man kan äta! ost o skinka och senap MMMMMMMMMMM

Gud nu blev ja hungrig:o)

Kramis
Mia

Viola sa...

Du den där lilla skitgrisen, hon är bara för slt...vet jag sagt dt tidigare men måste säga det igen..och ihop med de där rosiga kopparna så är hon ju för rar..och vilken vilken badddare till att simma....

det där smörgåsjärnet används då och då här hemma..skinka, ost, oregano...mums, bra lunch när man har bråttom, vet nu va jag ska äta idag ...ha det så gott, KRAM

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go kväll!
Tack för så rar hälsning!!

Så himla sött såååå!!!
Vilken fin tös duhar!!
Ha en strålande tisdag!!Kramisar
~♥Mamma Millan♥~

Noll54/Eva-Karin sa...

Så söt hon är bakom koppen!
Goda mackor blir det!!!!!!

Ha det så gott!

E-K/noll54

iLLi sa...

Vilken fin servis! Man får riktiga sommarkänslor...

Kram
Lina