Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 14 juli 2009

Seglings rapport...



Jag har gjort en Ernst.....

Såg ni programmet i torsdags när han gjorde den smarriga smörgåstårtan, säger bara sååå god med en kall öl mitt på dagen... Och så bra och lätt att fixa till på båten då man inte behöver en ugn ens... Receptet hittar du HÄR


Någon blev lite sotis när jag sa att de va Ernst recept.. - Va e de för särskillt med honom? Jag kan också gå barfota med upprullade jeans på bryggan och bara va..

Vi har packat en seglings väska och en till Kreta, på torsdag morgon lämnar vi båten och åker till Arlanda... Ska bli såå skönt med Sunwing resort där de mesta ingår, och mammis och Sara kan gå på disco.. Eller de va ju för barnen hi hi.... Dom har SATS på hotellet ska jag eller ska jag inte ta med träningsväskan... - Nääää


Kram Linda

10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Tyckte oxå Ernsts recept såg gott ut.Vad kul att höra att det var gott.Vilka fina bilder du visar.Kanon.Vad skoj att resa till Kreta .Ha en härlig semester.Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Viola sa...

Denna så väldans smaskig ut Ernst tårta..ja va därdet med den där karlen..vad är det har utstrålar egentligen..:) så mkt härligt ni har framöver er...njut! KRAMEN

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

hihihiihihi...ERNST ja..jag kan oxå gå barfota men jag är inte lika läcker som han..hihihihi..iallafall inte i mina ögon men kanske i makens..hihiihi

Vilken underbar tripp ni är ute på.Å sen till KRETA på det...lovely..

Kramizz Nilla

Viveka i Bläckhornet sa...

Så härligt att bara få dra iväg sådär. Ni kommer säkert att ha det ur härligt.

Det där receptet kommer jag att göra.

Kram Viveka

Katta sa...

Nämen herregud inte ska du ta med träningsväskan du får väl röra dig nog ändå i badet. Ha det så jättebra på Kreta, kram Katta

Sjöboden sa...

Åhhh vad hääärligt!!! Ha det så bra.

Kram C

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Då får man önska er en härlig resa...och ha det så himla gott!!!
MiaMaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men hur läckert och frestande såg inte detta ut att vara!! Och vilket vackert månbord du har köpt! Ha en fortsatt skön sommar! Mari.-

LOPPISLIV sa...

Mums vad det ser gott ut, det måste jag också prova!! Och du...vilket ljuvligt månbord du fått tag på, precis ett sådant är jag också på jakt efter...Superfint!! Ha det nu så gott på underbara Kreta, så härligt att få lite sol och kunna äta god grekisk mat... Njut och ha det nu riktigt mys mys. Kramis Paula

Frida sa...

Ser väldigt gott ut med Ernst tårta. Hoppas du får det underbart på Kreta! Du får sola lite för mig med här lyser solen med sin frånvaro.
Kram Frida