Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 8 juli 2009

Månbord..

Äntligen har jag köpt ett månbord...


Vilket trevligt par jag köpte de av, jättefint hem med byråer med text på och ett jättefint linneskåp allt vitt så klart, men de hade ingen blogg.. Men hon som sålde bordet brukar kika runt på alla fina bloggar och hade även kikat in hos lilla mig... Hoppas hon börjar blogga dom va så genomtrevliga... Mitt månbord ska få på sig lite vit färg och så passade de så bra under väggorden....





Kram kram Linda

17 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Oj vad jag missat mycket! Ett tag sen jag var här! Tackar för titten!
Ha en bra dag/Agnetha

hemma hos lilla mej sa...

Vilket gulligt bord.Kanon snyggt.Ha en mysig onsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Bästa Linda!

Allt väl? Visst är de underbara månborden. Jag har också lyckats få tag på två stycken. Har annonserat på blocket länge utan resultat. Då plötsligt går jag in på erikshjälpen och där står de. 250:- för båda. Gissa om jag höll på att svimma :o

Här har det äntligen slutat att regna, men fy vilken kyla. Fick lov att elda i järnspisen och öppna spisen trots att vi är mitt i juli...suck!

Nu väntar jag på att mannen ska sluta jobbet och vi åka iväg till stan en sväng.

Ha det skönt min vän

Kram Viveka

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej, vilken mysiga sida! Jättefin månbord har du fått tag på och sen är det alltid trevligt att bli bemött av trevliga människor, som på det har hon också då varit inne på din blogg!!

Kramis
Elin

Anonym sa...

Hej Gumsan!

GRATTIS! Jag vet ju hur du har letat för att få tag i ett som du gillar.

Ja, inte kan man låta bli att måla när man äntligen har bordet, det förstår jag.....

Det kommer bli såå fint hos dig. Jag jobbar tre nätter nästa vecka sedan semester.

Vi måste ses!!!

Kram kram
Lena

Viola sa...

Vilket ljuvligt månbord du kom över och passar ju verkligen ihop med det fina väggordet, hoppas dagen varit bra, KRAM

LillaFlisan sa...

Åh så fint!

Älskar "rullfötterna"

Ta hand om er!

Kram

Flisan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

ljuvligt bord du fyndat..GRATTIS..roligt när man finner det man söker efter..här finns en hel lista på saker jag är påjakt efter..bla 3 kökssoffor som ska bli sängar till barnen...hihihihi.

Kramizz Nilla

Marie sa...

Vilket fint månbord du har köpt, extra gulligt med de små hjulen.

Kram Marie

Anonym sa...

Verkligen jättefin väggtext du har skaffat dig!

Mysig blogg du har annars och vad charmigt att bo mitt i Stockholm med lantlig stil.
Krams!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsan!!

Jättefint ju!!!
Härligt med texten ovan med!!

Trevlig Helg!!
~~♥Kram Millan♥~~

Ingmarie sa...

Tänk att jag sitter här en lördagskväll o har jättetrevligt med dig o din blogg!

Kram från fru Jacobsen!

Frida sa...

Hej vännen!
Åh vilket fint bord, önskar att jag hade plats med ett sådant. Gillar det små julen på bordet.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Lisa Marklund sa...

Hej Linda,vilken fin blogg du har...så mysig :-)
Vad kul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem nu på en gång.
Kram Lisa

Ofelias Hus sa...

Vilket fint månbord!

Gillar verkligen de små hjulen under bordsbenen....

Väggorden passade så bra till...

Kram,
Anette

Katta sa...

Supersnyggt månbord! Så fint med små hjul under. Så roligt att hon hade varit inne på din blogg med. Min tredelade spegel köpte jag på Indiska-rea för några år sen då de hade ta två betala för en så den fick jag nog med på köpet. Tror att Laura Ashley har såna.Vad duktig din dotter är på att simma! Och hon är lika söt som vanligt. Kram Katta

johan sa...

mina tankar är bara blommiga: http://rosor.dk/index.php?option=com_g2bridge&view=gallery&Itemid=1&g2_itemId=92