Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 22 oktober 2009

Lär känna dina (.)(.) Viktigt !!!

Hej alla goingar i vår härliga höst, nu har man äntligen haft de nya viking stövlarna i veckan... Jag tycker de är sååå mysigt nu med alla löv och tända ljus på kvällarna.. Jag hoppas inte min rubrik provocerar utan jag vill ju bara uppmana er.. Jag har själv upptäckt knölar och vet vilken oro de satte i gång, och då är de viktigt med svar för att lugna sitt sinne.. Jag hade olika vävnader som nystat ihop sig, tack och lov..... Jag har frågat goaste Nilla med bloggen Pennys house om hon kunde virka en tutte till mig... Och vipps dagen efter va hon klar med flera olika, för vi alla är ju också olika *Ler*


Visst e den söt...


Och lite shopping häromdagen blev de när jag och Sara skulle handla ny jacka, de blev ingen jacka... Men en söt klänning till mamma från indiska som jag tänkt ha ett långt svart linne och leggings till.. Mina urfina armvärmare är från förra året.. Och Sara fick Vintage stories kofta, kjol och diadém, Bara såååå fint ...





Och så till köket som står still just nu... Luckorna är lackade och jag hittade vita porslinsknopparna på Indiska... Alla snickerier runt skåpen ska slipas och målas nytt, efter 60 år med bara nymålade lager blir de bulligt och skrovvligt så allt ska skrapas ner... Marmorbänkskivan är klar och ska bytas ut mot ja ni ser ju ushhh ryser.. Micron ska väck och där vill jag ha en gammal större reda hylla, och under där hålet är ska jag hänga något tyg iför.... Men när ??





Kraaam Linda

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina kläder tösen fick kanon fina.Vilken snygg klänning den var skitsnygg.Indiska har mycket fint för små pengar.Vilka gulliga armvärmare....Får man fråga var du köpt dom.Ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla för din kommentar!

: )

SÅ fina kläder du visar..!

Gillar den lilla "tutt-broschen" också.

KRAM, Jenny

<3

Frida sa...

Hej vännen!
Håller med dig om att det är viktigt att lära känna sina bröst, vilken tur att dina knölar inte var elakartade. Gillar tutt-broschen.

Förstår det är frustrerande att inte veta när köket blir klart. Hoppas inte det tar så lång tid. Knopparna passar ju jättebra. Fina kläder du har köpt. Jag var och kollade på vintagestorries kollektionen, hittade en jättesnygg tunika men tyvärr får jag hålla i pengarna.

Hoppas allt är bra med dig med!
Kram Frida

Madame Petite sa...

Vilken supersöt tutt-broche! :)

Kramar från Jenny

Anonym sa...

Åh vad mycket fint! söt tutte :)
Den svarta klänningen blev jag väldigt förtjust i :)

matte sa...

oj glömde adressen.. det var jag ovan.

Anonym sa...

Halloj Linda!

Vilka söta kläder det blev efter besöket på stan.

Ser framemot att få se foton på Sara i dem sedan.

Vi måste bara få till en fika efter höstlovet, vi får skärpa oss, eller hur?

Ha en mysig helg

Kram Lena

Katta sa...

Inte provocerar den rubriken inte. Tycker den blev riktigt bra med de två tuttarna på :) Självklart har i allafall jag koll på mina, går regelbundet på mammo har ju bröstcancer i släkten.Den där fina klänningen prövade jag med förra veckan med den passade inte på mej men jag hittade en underbar kjol i stället.Den rosa kjolen där har jag stått och fingrat på till min lilla Em med och diademet :). ursnygga porslinsknoppar du ska sälja, har tyvärr ingen användning av dem själv men snygga är de som sagt. Ha en bra lördag, kram Katta