Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 13 mars 2010

~ Accessoar skåpet ~

Godagens alla vår spirande bloggissar... Vilket väder och ljus, man njuter i stora drag när ljuset kommer tillbaka..

Jag har köpt en liten sak, ett vitrin skåp som jag inte kunde låta bli att visa er innan den görs om.. Här i lilla skåpet hade jag tänkt ha smycken, dofttvålar, fina cremer, och olika accesoarer kanske lite lingerie i en hatt ask *fniss* De finns två glasskivor till hyllor men dom ligger kvar i dykbussen som jag hämtade skåpet i.. Jag hade tänkt mig att de ska bli vitt och shabby med en rostapet på insidad... Någon som vet var man kan köpa/få tag på en snygg sådan tapet? Jag vill så gärna sätta igång genast men nu ska jag på en liten utflykt...




Varm vår kraaam Linda

13 kommentarer:

Katta sa...

Åhh vilket fint, det kommer att bli underbart. Snygga tapeter finns på Kungsholmstorg på Björklund&Wingkvist.Kraaam Katta

Anonym sa...

Lindaaaaaa!!!!!

Vilket skåp!!!!

Helt underbart ljuvligt. Ska bli spännande att se hur fint du får till det.

Här är det en paus mellan målningarna i bonusdotterns rum, det kommer bli sååå fint där

Största kramen till dig o Sara
Lena

~~*Pennyshouse*~~ sa...

oooohhhh my god !!!!

såååå fint.Kan se mig det framför mig när du vart framme med tapet & målarburk.....

nu 17 blev jag avis till 1000....*ler*

Kramizzzzz Nillizzz

Vit som snö sa...

Åhh vilket vackert skåp! Nätt och alldeles lagom stort. Längtar att se det efter din förvandling, det kommer bli sååå fint som du beskriver det!
Kram Cilla

Madame Petite sa...

Underbart skåp, gud så charmigt! Kommer att bli så fint med vit färg och rosig insida... mums!

Kramar från Jenny

minvitamin sa...

DET skåpet var verkligen fantastiskt fint!
Vilka ben!
Det kommer att bli alldeles underbart när du är klar med det,alldeles säkert.
Tröttnar du nån gång så är jag absolut spekulant;)

Ha en fin lördagkväll.

Kramkram/S

Matilda sa...

Otroligt fint skåp!Smäckert!Och du är ju så otroligt duktigt på att fixa till allt!
kram Matilda

. sa...

Wow, vilket underbart skåp! Det har helt klart potential!

Lycka till med att hitta en fin tapet!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jättefint skåp. Det ska bli spännande att se det efter omvandlingen.
kram,
Regina

Katta sa...

OK, Indien i höst skulle vara härligt ;) Maten är si och så, äter man grillad fisk med sallad är det gott, deras nationalrätt är flygfisk i bröd vilken är ok men resten av mitt resesällskap älskr det. Deras fishcakes är supergoda men min svärfar gör dem bäst här hemma :D Mycket skräpmat och friterat och panerat finns det men det undvek jag så mycket som möjligt. Men de har mycket internationellt med, Indiskt, Kinesiskt,Italienskt m.m. Ska vi ta en Hurry curry snart? Kram Katta

Katta sa...

Låter bra vi riktar in oss på det då då :)

Lina ♥ C´est la vie sa...

Wow kommer bli hur fint som helst!
kraaaaaaam Lina

Mina Gouldsamadiner sa...

Åååh ett sånt underbart skåp!!! Tänk att hitta ett sånt.Har botaniserat runt ett tag här nu bland dina inspirerande bilder och allt vackert.Tack för titten.Lägger en länk till dig.Ha en bra sommar.Kram Kicki.