Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 4 mars 2010

Vad blir de för mat...

Hej alla rara bloggisar... Vilka fina kommentarer jag fått i dom senaste inläggen , man blir så glad och varm i själen..

Vi eller ja Sara har sportlov och de har varit lördag hela veckan.. Vi har badat, bio (Alice i underlandet) och åkt skidor... Sara åkte i vuxen backarna och jag i barnbacken.. Sara tjatade att jag skulle med i den branta backen... Herrre guuud va läskigt, jag satte mig på rumpan, lekte rulla köttbulle mamma och testade nätet på sidan.. Dagen efter ville jag rulla i alvedon gel.. Mamma e inte så smidig längre ;) Vi åkte dit vid fem tiden till Flottsbro perfekt tid om man inte gillar kö till liftarna... Och bra musik och eld att sitta vid och äta matsäcken och dricka go varm choklad...

Och så va de de här med lördag hela veckan, bara goood mat... I kväll blev de färrsfyllda paprikor, som blev en hit, hon åt en hel med extra ris på sidan...



Åhh se här va jag beställde av Nilla med den så underbara bloggen Pennys House, jätte tuff os mössa.. På väg ner till centrum hörde vi några killar säga
- kolla mamma de är en sån mössa vi vill ha...
Visst e den häftig...


Stor öm kram (jag har fortfarande ont)
Kraaaam



6 kommentarer:

Madame Petite sa...

Nu har jag upptäckt att du har en resblogg också!!! Har läst och läst... åh gud så mysigt! Vilken himla bra mamma Sara har... jösses, jag är helt tagen! Det är tufft att dra iväg så som du gör med lillungen själv...

Imponerande tycker jag! Vilken förebild också för andra mammisar!

Kram från Jenny

. sa...

Mums, tack för tipset! Så längesen vi åt färsfyllt. Blev så dundersugen nu...Brukar lägga lite ost skivor längst upp innan de åker in i ugnen.

Söt dottern blev i mössan!

Kram Camilla

Vit som snö sa...

Så härligt sportlov ni haft!!!
O paprikorna såg smarriga ut, det var längesen så tack för tipset!
Jaa dom mössorna vill nog alla ha, hon ser såå söt ut i den!
Trevlig helg! Kram Cilla

smultrongården sa...

Hej!
Ja, visst är dom fina!! Men inte bara fina - det är världens skönaste boots att gå i. Här springer vi ut o in i butiken hela tiden o dom är perfekt till det.
Förstås så säljer vi dom, skickar över hela landet. Hör av dig om du är intr och kollar om vi har din storlek inne.
Ha det gott!
Hälsningar Eva

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Hej!

Skoj att ni också gillar Thailand ;).

Härligt med sportlov! Kul att åka skidor, det missar vi i år ;). Färrsfyllda paprikor är så gott!

Hoppas ni har haft en bra start på veckan. Önskar en trevlig tisdag!
(Jätte fina bilder på din(a) blogg(ar) ;)

Xini Björnmamman

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket härligt sportlov ni har haft, tänk vad lyxigt med en hel vecka med bara lördagar;-)
Oj vad det var länge sedan jag åt färsfylld paprika, nu blev jag sugen.
Vilken söt guldmedaljör!
Kram på er,
Regina