Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 19 mars 2010

Färgklick...

Nu spruddlar de i kroppen -De är våååår, skulle vilja göra ett vårskrik snart.. Men jag får lugna mig som vanligt brukar de komma ett bakslag.. Men de viktigaste är ju att ljuset är tillbaka.. I går köpte jag såå fina blommor på torget, och jag kände för lite färg.. Ni viste säkert att tulpaner ska stå kvar i sin plast en timme i kallt vatten när dom kommer in, jag gjorde inte de men blomsterhandlaren på torget tipsade om de och ja de fungerade.. Dom hänger inte slappt...










En bild från trädgårdsmässan.. vem skulle inte vilja sitta här fast i en trädgård då.. lite maffigt tycker jag..


Go fredagsmys på er alla goingar..
Kraaaam Linda

13 kommentarer:

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/
jag med 2 bloggar

Hej
Älskar ranunkler, vilken underblomma.
Ser mycket på dina bilder, "vill ha", ägget bla...

Ha en underbar helg
7Maggan

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!!!!!!

underbara bilder..njuter tillfullo.

Hoppas du får en underbar helg med mycke solsken...

Kramizz Nilla

Matilda sa...

Ja se där kom bilder som jag önskade..:) Du är så duktig!Både på att fota och på att få till det dära lilla extra!
stor kram till dig!

Anonym sa...

Halloj vännen!

Vilken bukett, helt underbara färger.

Så du kom iväg på mässan. Kul!

Själv är jag helt slut både i kroppen och i knoppen. Det tar på krafterna att renovera rum. Sedan har jag jobbat några nätter och det har varit helt fruktansvärt på ortopeden vad folk har brutit sig.......jag har varit gråtfärdig av trötthet när jag ska hem på mornarna....

NU har jag vaknat och gått av sista passet så äntligen ska jag bara njuta nu. Ikväll blir det sticka och ta det lugnt, imorgon ska jag och Filip gå med barnbarnet på "Det regnar köttbullar" Sedan tänkte jag få lite tid att hinna pyssla och pynta i det nya rummet, det ska bl a sys en rullgardin.....

Jag är ledig en hel vecka nu......

Bamsekramar till dig o Sara
L

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åhhhh vilket ljuvligt färgsprakande blomsterkavalkad:) Me like!!!

Ha en härlig helg
Kram Annica

. sa...

Underbar bukett, snygg vas också. Pärlisarna söta i sitt lilla ägg.

Kram Camilla

Millygarden sa...

Underbart vackra blommor!

Kram Marina

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar bukett .kanonsnygg.Gullig liten kruka som ett litet ägg med pärlisar i .Jättefint.Önskar dej en härlig lördag vårkram

Katta sa...

Åh ah åh så fint!!! Å vackert att blanda tulpaner och ranunkler och i de färgerna med, underbart! Ett sånt silvrigt påskägg har jag med kul ide att sätta pärlhyasinterna i den och söt ide. Kraaam Katta

Marie sa...

Vilken underbart vacker bukett, så fint med tulpaner och ranunkler ihop!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vackra blommor du visar! Det silvriga ägget är jättefint. Kan man fråga var du har köpt det? Det är så rart med vita pärlhyacinter. De har alltid varit slut när jag varit i blomsteraffären.
Kram,
Regina

Tidsmästarinnan sa...

JAAAA vilken härlig vårkänsla... jag längtar så otroligt mycket efter påsk och vårlökar och lite sol på näsan och en kaffe ute på trappen... jag tror jag dör.
Stor kram vännen!
Susanne

Tezz från Kungens Kurva sa...

Visst blir man glad av ljuset och vårsolen! Tycker man lever upp och blir en helt annan människa, helt underbart :)
Hoppas att du haft en fin dag idag!