Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 8 juni 2011

Sådan mor, sådan....










Vi har varit på lite shoping inför skolavslutningen.. De va bara skor vi va på jakt efter, men lite mer blev de... Skorna är från crispin, jag bara älskar mina grå ... Saras finns i helt svarta men hon ville ha dessa.. jeanshortsen är från H&M / Lindex... Och solbrillorna Ray Ban älskar dom, brukar aldrig hitta några som passar... Saras är från Prestige...


I morgon är de avslutning och fest.. Jag och Saras pappa som är separerade brukar hitta på något kul just den här dagen med Sara, och i morgon ska vi till en skärgårdskrog och glassa i våra brillor ;)


Kram Linda







1 kommentar:

Jenny sa...

Ha det så himla mysigt i coola brillorna! Jag och mina döttrars pappa hittade också på nåt på skolavslutningarna när tjejerna var yngre. (Vi separerade när yngsta var 10)
Kram Jenny