Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 9 juni 2011

~ Välkommen till J ~

Stockholms Newport.....
























Odiladi odiladi hoppsan vilken dag... Ja i dag är de Saras dag, hennes avslutningsdag.. Och även om föräldrar har skilt sig, så känns de trevligt att ha just en sån dag.. Med sitt barn i fokus, en dag då hon är bådas mittenpunkt...


Och sara och jag blev bjudna av pappa på skärgårds mys mitt i stockholm, nere vid Nacka strand... Kika in här så får ni se mer.. Vi åt gott och satt i solen och drack alkohol fria san francisco´s i flera timmar... När vi kom hem mötte vi en av bästa kompisarna med föräldrar och satt på torget och fikade, och babblade .... En hellyckad dag...




Kraaam kram


6 kommentarer:

Jenny sa...

Så härligt det låter! Och ser ut ;)
Ha det så bra, kram Jenny

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron!!

ser & låter helt underbart.Skönt för barnen när föräldrarna kan träffas för barnens skull.

jag står inför ett dilemma nästa vecka då min alva slutar 9an & hon har bjudit oss hem efteråt till pappan...att träffas hemma hos dom där jag engång bott känns inte bra.vet ej om jag klara det.Jag & pappan är jättebra vänner men hans nya sambo är jag inte så förtjust i.det har hänt lite grejer hemma hos dom med barnen som gör att jag inte tååål henne.Å att komma dit & sitta med min nya familj tror jag inte ä så lätt.När Alva konfirmerades var vi i en neutral lokal...mycke lättare.Har ont i magen över detta då jag inte vill såra min dotter.Men vi kommer ju till skolan & träffas ju där i flera timmar.Jag hoppas hon en dag kan förstå mig.Vi tänkte fira henne här hemma hos oss när hon kommer över sommarlovet.Ingen av min släkt kan komma & vara stöd heller åt mig.....så så får det bli.En klump i magen hur man än gör...oj!nu har jag lättat mitt hjärta rejält.

Kram på dej!
Snyggast är ni.. ;) fin tjej ni har, henne kan ni vara stolta över
//Nilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken härlig dag Sara fick! Det är så underbart när möjligheterna gör att barnen kan få vara i centrum och få uppmärksamhet från både mamma och pappa samtidigt även efter en skilsmässa.

Jag har inblick i hur det kan vara när det inte fungerar och jag undrar ständigt hur det påverkar barn i deras framtida relationer.

Underbara bilder från en underbar dag, sommar, sommar, sommar...

Kramar,
Regina

Frida sa...

Det ser ut som en härlig avslutningsdag!
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Riitta Sinikka sa...

Hi! Have a good summer!! Riitta Sinikka / romulyyli-blog

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Mysigt!

Kram Annica