Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 16 maj 2008

Ny i blogg världen


Ja jag erkänner jag har smygkikat i månader på några fina och inspirerande bloggar, och nu tar jag mig mod. I somras hade mitt hem Indiska möbler och murriga färger, de kändes inte som jag.
Så när jag var på semester målade min kära bror om i mitt vardagsrum i en vit bruten kulör. Innan hade jag sålt alla möbler på blocket och köpt nytt även där.. eller ja gammalt så klart.. Som målats och slipats till rätt patina... vitt vitt vitt... Så när jag kom hem mitt i natten och bäddat ner lilla (snart stora) S i sin säng, tände jag massa ljus i vardagsrummet och bara satt där och tänkte
- jag har kommit hem...

1 kommentar:

Marie sa...

Hej Linda!

Vad kul att du har kommit igång med bloggen, jag får önska dig välkommen hit till den underbara bloggvärlden!
Kikar snart in igen!

Kram Marie