Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 29 mars 2009

TÄVLING!!

Nu kära ni är de dax för mig att ha min första tävlig... Känns lite pirrigt att väntat så här länge.. Och om ni kommer gilla detta lilla hopplock... Jag bara älskar dessa små kaniner som jag köpt på samma ställe som min bambi familj, lite kitch.. En vinnare får kaninen, spegelglas boxen och en orkide tvål som jag köpt med från Thailand... För att va med lämna en kommentar i detta inlägg och länka gärna bild så har du dubbel chans.. Tävlingen avgörs på fredag 3/4, så vinnaren hiner få lilla kaninen till Påsk....

LYCKA TILL!!


STOR KRAM LINDA

41 kommentarer:

Mjuka sa...

Välkommen hem från Thailand!! Hoppas att ni hade det riktigt mysigt du och dotra! Vill så klart vara med i din tävling. Länkar hos mig!
Kram M

Katta sa...

Välkommen hem från Thailand! Fortfarande vinter här hemma:( Känner du till att nu är det bloggträff på G, kolla hos Lotten om du inte redan gjort det. Underbart smyckesskrin du lottar ut och kaninen är såå söt den ser ju riktig ut.Kram Katta

Jenny Oak Fae sa...

Ljuvliga vinster!!!

Jag länkar så klart...

: )

Ha en fin Söndag!

KRAM, Jenny

<3

LillaFlisan sa...

Men jösses vilken söt kanin!!!

Ja allt är ju fint förstås, men kaninen var ju bara för bedårande....

Kan Söta Sara verkligen släppa i från sig den!? ;-)

Klart jag vill vara med!

Länkar naturligtvis!

Kram

Flisan

Anonym sa...

Wow vad roligt med tävling hos dig.

Den vill jag ju så klart jättegärna vara med i.

Är du ledig något i veckan som kommer?

Jag är ledig och vet bara om att tors o fre är upptagna. Det ska bli såå kul att ses

Kraaam
Lena

anemonen sa...

Klart jag lämnar en kommentar och är med. Jag vill också tacka för att du tittat in på min sida och kommenterat. Mycket fin blogg du har. Gillar oxå nostalgi och blommor.

Anonym sa...

Den är för söt kaninen,du får viska till mig vars du har köpt den!Tänker på dotran min som sammlar på söta kaninisar =)
kram kram matilda

IKT i min vardag sa...

Välkommen hem! Nu är du säkert brun och fin som en pepparkaka :)

Söt ninis!

Kram

Frida sa...

Hej Linda!
Välkommen hem igen! Jag var inne och kollade på bilderna från resan så härligt ni verhar ha haft det.
Jag är gärna med och tävlar,länkar så klart.

Hoppas du får en fin vecka vännen!
Kram Frida

Nettan sa...

Hej & välkomen hem igen !
Men jisses vilken söt kanin, de har jag aldrig sett förut.

Är gärna med & självklart länkar jag till dig !

Kram Nettan

Rebecka sa...

Vill jätte gärna vara med och tävla, jätte fina vinster, kaninen var ju supersöt =)
Kram Rebecka

Tea Lady sa...

Jättesöta saker! Jag vill vara med och länkar!

Kram,
Lena

Britt sa...

vilken fin blogg du har!
jag vill jättegärna vara med i din tävling, jag länkar från min blogg.

Kram Britt

Jeanette sa...

Hejsan!
Jag trodde först att det var en riktig kanin du hade där.
Skulle kunna vara ett kompliment till den kaninunge som min son prova att rädda från katten förra sommaren, tyvärr gick det inge bra.

Länkar från min tävlingsblogg

Therese sa...

Oj vilken gullig tävling! Personligen fyller jag hellre hemmet med kaninerr av olika slag till påsk istället för med hönor och kycklingar - så denna lilla kanin vore varmt välkommen till oss på sockenvägen ;-) Min lilla dotter skulle klappa händerna av förtjusning...

Vi länkar naturligtvis:
http://lurans.blogg.se/2009/march/tips-fler-tavlingar.html

Önskar dig en bra dag!

Kram

Therese - Lurans blogg

Viola sa...

Vem vill inte vara med och vinna den där lille...vad säger Sara om detta, fixar en länkning i em, är på väg till jobbet, ha en bra dag, kram

Floras Kulle sa...

Kaninen var ju hur söt som helst!
Jag är förstås gärna med och tävlar! Länkar från bloggen.

KRAM:
Annette

P.S: Även jag kör min första tävling just nu - kul! Titta gärna in om du vill vara med! D.S.

helen sa...

Hej,hej!
Jag fick titta både en och två gånger för att övertyga mig själv om att det inte var en riktig kanin!

Jag vill gärna vara med i tävlingen, så jag länkar inne hos mig!

Så trevlig blogg du har!

Kram
Helen

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Jeg også,..trodde det var en ekte kanin, himmel så skjønn den er.
Klem

Sandra tipsar sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag har länkat här:
http://sandratipsar.blogg.se/2009/march/tavla-hos-nostalgi-rosor.html

Unknown sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla =)

Marie sa...

Det var ju inte så kul att få sådana kommentarer om tävlingen, jag tycker det var jättefina priser och jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg.

Ha en fortsatt mysig kväll, kram Marie

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad söt tävling du har!
Jag vill gärna vara med och har länkat i min blogg.

KRAM från Eva cloudberrie

MiaMaria sa...

Hej!

jättefina priser!!!


HA´det så gott!
MiaMaria

Millan sa...

Så söta saker du lottar ut, jag vill gärna vara med och tävla, och jag har länkat också på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Flaggduken 2 sa...

Hoppas att du haft en underbar resa i vackra Thailand & välkommen hem till ett vårsverige!
Jag vill gärna vinna den så verklighetstrogne lilla kaninen.
Kram Petra

Nicole sa...

Så söt den lilla kaninen är, trodde först att den var riktig ;). Ja älskar kaniner ;).
Med i utlottningen och länkar!

Maria sa...

så mysiga vinster, såklart man är med! :)

Lauras gård sa...

Fina vinster! Det såg ut som en riktig kanin! Klart jag vill vara med och tävla. Jag länkar också. Kram Stina

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Sofie sa...

Vilka underbara vinster, kaninen är ju bedårande!! Jag deltar gärna i tävlingen, och länkar självklart från mig!
Sofie

LOPPISLIV sa...

Jag vill gärna vara med, lilla kaninen är sååå söt. Kram Paula

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilken söt liten kanin! Tror den skulle trivas bra hemma hos mig! :)

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/kanin-mm-3-april.html

Alejandra sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar! :D

alexandraguzman_@hotmail.com

Unknown sa...

Här måste jag ju bara vara med och klart fast jag är sent ute så länkar jag för tänk om jag kunde vinna den ursöta Kaninen

LindaH sa...

oj så mycket fint. ja måste så klart vara med. har länkat här:

http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/kanin-spegelbox-orkidetval.html´

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Linda Nordh sa...

Jag vill jättegärna vara med!

http://lindaskrypin.blogg.se/2009/april/tavlingar-sa-in-i-bomben.html

Emilia U sa...

Åh vilken ursöt kanin, den ser verkligen riktig ut! Hela prispaketet som du har plockat ihop ser väldigt ha-begärligt ut :)

Ha det så bra!

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Elin sa...

Vart förälskad i kaninen, hur otroligt fin som hellst. Så den hoppas jag gå flytta hem till mig :)

Länkat har jag gjort från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-en-kanin-spegelglasbox-och-en-orkid.html

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om härligt fina vinster.

Siv Johansson
j-siv@spray.se

Ingrid - ingridrothoff@hotmail.com sa...

Jösses vilken söt och naturtrogen kaninunge! Jag är gärna med!