Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 31 mars 2009

Våren är kär!!

Ja nu känns de i hela kroppen att de börjar bli vår..

**********
Jag har ny soffa igen , eller rättare sagt bara bytt ut qvilten/överkastet... Riktigt pastelligt passar ju nu till påsk.. *Ler*

*********

Jag gillar inte så mycke pynt med kycklingar och så, men jag ska göra några påskägg som jag sett att så många av kära ni gjort redan... Min tävling går inte så bra... Fick ett syrligt mail att de va tråkiga saker och om man måste ha en blogg för att va med.. Ja ja lite ledsen blir man ju.. Men självklart kan man maila mig också för att va med eller lämna ett avtryck i förra inlägget...
Som ny!!
STOR KRAM/LINDA

20 kommentarer:

Nettan sa...

Jadu, det finns alltid de som måste gnälla ;0), men reglerna till sin egen tävling, bestämmer man ju själv !

Så vårigt & fint du fick det i soffan =0)

Kram Nettan

Unknown sa...

Käraste Linda!!

Inget att hänga upp sig på!! =)
Själv fick jag ett inlägg för ett tag sedan från en tjej som tyckte att jag hade en oerhört rörig blogg med alldeles för mycket småbilder med för stor text!! =o

Du kanske tycker det är fint skrev hon..men den är jobbig..först tänkte jag inte läsa den alls..skrev hon vidare!! ha-ha...

ska man skratta eller gråta!?? Skulle svara henne..men hon hade en låst blogg!! =/ Personligen tycker jag att måste man uttrycka sig så överhuvudtaget så kan man ju lämna sin mailadress, så att man diskutera saken!!!! =)

Men men...alla är inte snälla här i världen!! Ha en underbar dag i alla fall!!

kramar i massor Malin

Titti underkalas-eken sa...

strunta i de sura kommentarerna om din tävling! Du har helt fria händer att hitta på regler och gillar man det inte så kan man ju göra en egen tävling efter eget tycke, tycker jag ;) Du har ju en tävling pga välvilja, inte för att det är din skyldighet! Jag tycker du har en toppenblogg Så uppmed hakan! Stor kram Titti

Anonym sa...

Jag äsger precis som Stampes mamma i Bambi sa
"Har du ingenting gott att säga så säg ingenting alls"

Till dig min goa vän säger jag, "Lyssna inte på sådana dumheter" vill man inte vara med och tävla så kan man låta bli, basta!!!!

Tänk vad fina quiltar du har. Jag har liksom inte köpt några, tror ju alltid att jag ska hinna göra en massa själv av alla mina tyger som jag har :)))))

Det hinner jag nog, någon gång.....

Bästaste kramen
Lena

Viola sa...

Jodå...så klart att någon hakar upp sig....men vi sk.... i det, härligt vårligt hos dig! KRAM

Frida sa...

Hej vännen!

Tråkigt att det finns sånna människor som ska klaga.

Ta det inte åt dig dina priser är jättefina tycker jag, bry dig inte om vad hon eller han skrev!

Vad fint det blev med den pastelliga qvilten i soffan, riktig vårkänsla. Jag har inte heller några gula kycklingar uppe hos mig det blir nog bara mina ägg som jag har framme nu och dem som jag tänkte dekorera själv.

STOR Kram från mig

MiaMaria sa...

Hej!

Trist....alltid finns det någon som är lite butter, fast de är få.....tur


Här påskpyntas det inte heller...vilka härliga bilder....

Ha´en bra onsdag!
MiaMaria

Rebecka sa...

Det är inget att bry sig om...fina bilder =)
Kram Rebecka

Britt sa...

Det finns alltid gnällkärringar, bry dig inte om det! Det är ju faktiskt din tävling och du bestämmer själv vad du vill lotta ut. Vill man inte va med så behöver man ju inte.

Din soffa blev urläcker och kanonfint med rosa tulpaner till!

Ha en bra dag!

Kram Britt

helen sa...

Att någon orkar klaga om sånt??
Håller med er alla andra att man bestämmer väl själv över sin blogg, och man tvingar ingen annan att läsa den eller att vara med i tävlingar!!

Sjukt!

Så vackra bilder du visar! Här kan man snacka om vårens pastellfärger!

*Njuter*

Kram
Helen

Millan sa...

Jag tycker sakerna i utlottningen är jättesöta, själv har jag precis haft en utlottning på min blogg om ett handgjort hjärta, men det är bara 8-9 st som ville vara med....Och bara en som länkat, känns tråkigt för jag hade hoppats få lite mer besök, så jag får igång bloggen lite mer....

Nicole sa...

Vilket härligt soffhörn!
Själv tyckte jag att sakerna i din utlottning var jättesöta, jag är med å länkar med bild!
Tänk att nån ids klaga om sånt, vadå börja blogga själv då och ordna värsta tävlingen ;).
Roligt att du ville vara med i min tävling också!

Adam sa...

Hej vännen!

Äsch försök att strunta i så dumma kommentarer. Svenska avundsjukan brukar jag säga att det är. I bland gör sådant ont men försök att bara borsta av dig det.

Sakerna är jätte söta, kaninen vill man ju GÄRNA ha!

Jag är gärna med i tävlingen!

Soffan blev jättefin!

Ha det så gott!

Varm kram...Anna

LOPPISLIV sa...

Hej hopp Linda! Jättefin qvilt, den gröna färgen ger vårkänslor. Bra när man kan byta lite soffa sådär lätt :-) Bry dig inte om syrliga mail ( lätt att säga kanske för man tar det ju personligt) men försök ändå. Jag tyckte ialla fall du hade jättefina vinster. Lilla kaninen var ursöt. Har lagt en kommentar så jag hoppas jag hinner vara med :-) Var inne och kollade på er Thailandsresa, ser ut som ni hade det jättehärligt. Ha det gott. Kram Paula

oumberligating sa...

Ganska lungt på bloggen idag, i allfall den här tiden, vad passar då inte bättre än att skicka en heltvanlig "Onsdagshälsning" till alla gamla "bloggkompisar" av olika grad, vissa lite mer bekanta än andra.
Din fina och alltid trevliga blogg är alltid värd ett besök!
Ser att en det blir fler och fler här på blogger och en del har liknande namn, så om du inte känner igen Oumberlige Peter så bli inte orolig!
Mvh från Peter!

Vintage sa...

Såå ljuvligt vårfint du gjort,ser underbart ut Kram Susanne

♥ Fyra årstider sa...

Gud vad fint du har gjort..blir jätte sugen på att vårpyssla hemma.
kram Lotta

Smultronlycka sa...

Hej hej!Vad fint det blev på soffan!Härliga färger på bilderna!Ha det gott /Anna

Mjuka sa...

Vilken idiotkommentar, just nu så himla trött på puckade människor som bara skall gnälla!!
Supermysigt i din soffa och jag hoppas verkligen på tur i din fina tävling!
Kramar Malin

Anna sa...

Påskägg räcker gott och väl! Ser fram emot att se hur det blir... Blir du nöjd så dela gärna med dig hos oss och var med i vår påsktävling. /Anna