Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 10 mars 2009

Winter came...

Hej alla godingar... Tack så hjärtemycke för era varma lyckoönskningar med resan, jag är såå rörd.. Och så glad att kunna göra denna resa med Sara..
Helt otroligt, i går stack lökarna upp i rabatterna och i morse va de massa snö... Sååå fint och vi har ju inte varit bortskämmda med snö här i Sthlm...

Här e vårt fina barack område på gården... Till och med en veranda att sitta på i vår..Och gräsplätt, jag kanske kan göra ett litet trädgårds inlägg *Fniss* En v. efter påsk flyttar vi in..


Ni ska veta att de pirrar i magen nu om sex timmar åker vi.. Endast två nätter hotell sen backpackar vi på öarna...
Stor bamse Kraaaam från Linda & Sara
Se you later..







14 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

LYCKA TILL PÅ RESAN !

Ska bli kul att se lite bilder sen....

Kramizz Nilla

Anonym sa...

Mmmmm vad härligt!

Massor av kramizar

Frida sa...

Hej vännen!
Så vitt och fint ni har det. Hoppas nu att ni får en riktigt trevlig resa!
Kram Frida

MiaMaria sa...

Hej!

HA en underbar resa...

Vilken härlig vinterbild!!!!!

MÅ så gott och ha det så bra!
MiaMaria

♥ Fyra årstider sa...

Längtar efter att höra om er resa.
Kram Lotta

Hagbacken sa...

Å ta hand om er nu och NJUT riktigt...synd jag inte hann ge dig en lyckospark innan du åkte....

Kram Linda

Marie sa...

Ha en underbar resa och ta hand om er!

Kramar Marie

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har och vet du vad? Jag följer nu din blogg (via. bloglovin)! :-) Kanske du vill göra detsamma? Många härlig vårkramar Benita

Fias Drömmar sa...

Hej!!

Ville bara säga att du har jättefin och mysig blogg hihi.
Ska ta mig en tur nu ute på den nu..
Må så gott!!
Fia
fiasdrommar.blogspot.com

annalarssonphotography sa...

Jag hoppas att ni har en underbar resa! :)

Tänker på er!
Kram Anna

Anonym sa...

Med all mening som rosor har fått i historien så fortsätter rosen att bli en symbol för kärlek, och något som kvinnor får när mannen vill visa sin kärlek. Kärlek och romantik är ingenting utan blommor i dess närhet.

Anonym sa...

Med all mening som rosor har fått i historien så fortsätter rosen att bli en symbol för kärlek, och något som kvinnor får när mannen vill visa sin kärlek. Eller hur? Kärlek och romantik är ingenting utan blommor i dess närhet. www.rosor.dk

Lallis - liv och leverne sa...

Ha det underbart på resan:)
Kram Lallis

Vintage sa...

Ha det så jättemysigt på resan! kram susanne