Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 9 juni 2009

Mitt kök....

Hallå alla goingar..


Åhh jag har så svårt att komma igång igen, men en raraste kommentar från Viveka i Bläckhornet fick mig att slå en liten gnista... Jag har med jämna mellanrum inflamationer i beckenlederna och de gör så fruktansvärt ont, och nu efter allt konkande och packa och städa har gjort sitt.. För att sen måla köket som jag iof inte hade behövt göra första dagen jag fick flytta hem, men ni vet man vill ju bara så gärna... Här är mitt lilla burspråk i köket.. Åh ena sidan.
Nu är de vitt och fint... Med lilla klaffbordet som också ska få smaka på lite vit färg, och något litet latinskt blomster ord..
Åh andra sidan så nu när jag sitter i min vita hörna har jag skyggslappar på för jag är inte så glad att dom glömt kakla om vid stambytet, ja arg blev jag som inte sker så ofta, hur kan man glömma de? Och sen ska jag måla klart, lämna luckorna på lack och byta ut bänkskivorna (gärna marmor)...
KRAM KRAAAM LINDA

16 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har gjort.Skönt att flytta hem igen.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Frida sa...

Hej vännen!
Så fint det blev i köket. Dåligt att de inte kaklade om igen. Hoppas att inflamationerna går över snart.
Kram Frida

Viola sa...

Så skönt att ni är hemma igen...jag skulle blivit gaaaalen!!! Vilket slarv, hoppas det fixar sig snart, kramen

Anonym sa...

Fönstret är underbart dekorerat!

Hoppass du kan vara lite förnuftig nu och vila lite så du inte sliter ut dig i all din iver, men man vet ju själv hur roligt det är när man äntligen får börja.

Vad bra att du blev angående kaklingen, det skulle jag med blivit. Säg till att de ska fixa det NU innan de går på semester

Störstaste kramen
Lena

Frida sa...

Tack så mycket!
Det är tack vare arbetsförmedlingen som jag får anställningen, bloggtorkan har nog gått över lite.
Ta hand om dig!
Kram Frida

Nettan sa...

Så fint du gjort !
Ta hand om dig & se till att vila nu...du vet att " Rom byggdes inte på en dag ".
Kram Nettan

Mjuka sa...

Du har det så fint Linda!!! Måste vara skönt att äntligen få flytta hem!
kramar Malin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

ååå så skönt att få komma hem till sitt egna krypin, kan jag tro.
Jättefint ser köket ut...

Kramizz Nilla

Ingmarie sa...

En alla tiders blogg!
Ska bli så kul att följa.

Kram från mig

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Skönt att få flytta in...och vilket mysigt burspråk...

Tänk att de glömde att kakla klart....ja vad säger man....

HA´det så gott!
MiaMaria

Katta sa...

Åh vad du har det fint i fönstret! Det bordet kommer att bli jättefint målat. Men vilka knasbollar som glömde kaklet då, kommer de inte till baka och fixar det? Ser i allafall jättefint ut hemma hos dej, kram Katta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅ vilket uuunderbart burspråk...mysigt o hemtrevligt!!!
kul att kika in...hitta hit fr Katta!!!

kram o go kväll, Millan

Huset vid ån sa...

Vilken fin blogg du har..Må så gott! Kram Therese

Inspiration i vitt sa...

Ååå så gulligt och fint du har det i ditt burspråk och kök, tänk vad underbart allt blir som blir vitt.
Vad jobbigt att ha det så ont som du har, glöm inte bort att vila dig.
Kram på dig/Ingela.

Ina sa...

Usch stackars dig, hoppas det ger med sig snart!
Vad fint det blev i köket!!
Kram Ina

Frida sa...

Hej vännen!
Vill bara kika in och önska dig en riktigt trevlig midsommar.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Frida