Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 17 november 2009

Tung läsning...

Grått och trist nu får de allt komma lite vacker vit snö... Jag längtar såå..
Härom dagen köpte jag en fin gammal bok, vacker att se på och får gärna bara ligga framme..





En kopp te och så ska jag titta lite i boken, så vänder vi på bladet och vad hittar vi väl där?


Nämen en fjärrkontrollsgömma... De va kärlek vid första ögonkast, den måste jag ju bara ha.. Tidigare har jag lagt in fjärrisarna i tvskåpet.... Men nu tada, en bokgömma...




Nä nu ska jag ta ner lite jul saker från vinden... Eller ja lite stora kottar och kanske min fina bambie familj får komma fram till nästa inlägg...
Kraaam Linda

16 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar gömma.Kanonläcker.Kul att hitta grejer som är lite udda.Ha en härlig dag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Anette sa...

Hahahaaha...den var ju så läcker. trodde verkligen att det var en ur gammal bok ju. Men se där en skatt gömma istället var det.

Kramar @nette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men vilken UNDEBAR!!! En sådan MÅSTE jag ha!

Kram Annica

Vitt och nött sa...

men va häftig!! å så himla praktiskt :)

Hoppas allt är bra!
Kram ellen (det va längesen nu :)

Ljuva lantliv sa...

Hej! Har hittat till dig från en annan blogg. Vilken mysig blogg du har! Ha en fin kväll. Kram Anna

Snuttan sa...

Wow vilken underbar bok ännu bättre att den är en gömma.
Helt underbar
Kram
Åsa

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej Linda! Härliga bilder!!! Mysstämnig o vacker bok!!!

Kram Millan

Katta sa...

Nämen nu kommer du ju aldrig att hitta fjärren Linda :D Nej skämt åtsido den är ju jättefin, söt kopp med. Vilken varm och fin färg du lagt in i bakgrunden. Kram Katta

hagagården sa...

Hej
Ja dom där är underbar,köpte också en fast med tyg på,så himla mysiga.
kram o ha det så gott
ninni

Elsa och Helena sa...

Wow, vad läckert och snyggt.

Kram Helena

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej goa Linda,

vilken underbar bok och ha fjärrkontrollen!! Tycker det är så tråkigt att se dem och ha dem framme. Själv lägger jag mina i en korg men den där boken var ju fantastiskt! Ser att du har en stol som nästa projekt..själv fyndade jag två styckna snarliknande i nyrokoko, superfina! Har just köpt stolsklädsel med monogram och ska ta fram penseln och målade dem vita. Ska du på storloppis nästa helg? Det ska jag iallafall, tydligen ska det vara bra saker att fynda!! Kanske ses vi då:)

Många kramisar Elin.

bittan sa...

Vilken fin bok!! har en sån nån stans men den e brun så gag får nog fixa den! Tack för tipset avskyr dessa fjärr kontroller! Kram Bittan

Madame Petite sa...

Nämen vilken underbar lösning, vart har du hittat denna ljuvliga gömma!? Så fin...

Kramar från Jenny

Mamma Su sa...

Åh vilken härlig gömma, en sådan vill jag också ha :).Så vacker!

Åsa

Anonym sa...

Hej! :-)

Jag vill välkomna dig till min nyskapande foto/inredningsblogg DESIGN by B. Hoppas du kikar förbi & glöm inte börja prenumerera. För snart kommer nya fräscha julfoton.

Kram Benita

~Marica~ sa...

Hittade hit via mamma Millans blogg..Du har verkligen en mysig blogg och du bjuder på lite godaker också :) Marängerna såg ju helt underbara ut och så denna bokgömma..var kan man hitta en sådan?

Nej nu ska jag fortsätta att kika vidare på bloggen..