Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 10 november 2009

Blockohollick...

Ska vi byta grejjer, en rostig spik mot en... la la la..


Jag har kikat runt lite här hemma och konstaterat att jag köper och säljer de mesta på blocket.. Jag ska göra om Skruttans rum nu och hon önskar ett sånt vitt sovrum med en svart säng som jag har... Och hittade en enkelsäng på blocket.. Så nu ska jag sälja hennes två vita sängar på just blocket... Och vet ni jag tycker om att göra om när de går plus minus ungefär.. Så här vill hon att de ska se ut..Svart säng med en vit sängkappa vit/ljusblå väggar med väggord eller fondvägg med stora rosor och en vit sekretär.. 300 betalade jag för gavlarna ;D jippiii..



Så här såg de ut innan fast mycke mer saker då... Jag har röjt som bara den ... Tavlor och hyllor har jag inte satt upp efter stambytet då vi ändå skulle måla om...



Kraaam Linda

16 kommentarer:

Kicki sa...

Ja en sådan säng är vacker. En sådan har min styvdotter också i sitt rum.
Och likadan har vi i vårt sovrum.
Enkelspårigt kanske, men jag gillar dessa svarta sängar.
Kul att hitta till Din blogg. Nu skall jag kika vidare lite hos Dig.
Ha det GOtt
Kicki

Anonym sa...

Blocket är fantastiskt!

Här har dotterns princesssäng med åkt all världens väg. Det är tonårsrum på G i garaget.

Mamma sliter sitt hår i förtvivlan här för det är inte mycket som vi tycker lika. Men hennes säng har jag fått göra en sänggavel i tyg till iaf, alltid något......

Hoppas allt är väl med dig vännen. En fika vore så trevligt men vet inte när jag ska khinna just nu.

Vi får synas här och FB så länge

Stora kramen
Lena

Anonym sa...

Du är så otroligt duktig på att fixa och inreda!Kram gumman
matilda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

här handlas det oxå nästan bara på BLOCKET & TRADERA...varför köpa nytt när det finns massvist av fint på secondhand....

Ska bli kul att få se lillsnuttans rum sen...fin säng!

Letar efter en sån till oss oxå...

Kramizz nilla

Viveka i Bläckhornet sa...

Åhh har du fått tag på en sån säng!
som jag har letat på blocket. Men jag måste ha en 120 cm bredd. Och den ska ha raka kanter som din.

Får fortsätta sökandet....

Kram Viveka

Elsa och Helena sa...

Vad fint det blev i dotterns rum...får nog börja kolla mera på blocket jag oxå:)

Kram Helna

Marie sa...

Här är en blockoholic till, hihi. Skulle också bra gärna vilja hitta en sån där fin järnsäng!!! Saras rum kommer att bli toppenfint!

Kram Marie

Floras Kulle sa...

Visst är det suveränt att handla på Blocket! Då kan man verkligen göra om hemma med gott samvete - "recycling", dé é grejen, dé!!!

De där gavlarna har mina föräldrar i gästrummet, man sover SÅÅÅ gott i den sängen!

KRAM:
Annette

LillaFlisan sa...

Det kommer att bli jättefint!

Jag gillar också blocket.

Kram

Flisan

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll!! Men va fin säng åh de kommer bli så fint i hennes rum..krma to you sussie

Elsa och Helena sa...

Vad glad jag blev när jag såg att du lagt dig som följare hos mig!!

Kramar

Viola sa...

Hej Linda, var roligt att höra från dig..så fint det kommer att bli i den där goa tjejens rum, när jag tänker på er så ser jag henne framför mig i sina vita kläder som du visad för länge sedan..hoppas ni har det bra denna fredagskväll, kramen

LOPPISLIV sa...

Hej hopp Linda! Vad roligt att du fyndat en så fin säng till dottern. Just en på pricken likadan har jag sparat i förrådet som en av mina pojkar haft innan när de var mindre och bodde hemma, den ser precis gammal ut tycker jag, jag hoppas kunna sätta fram den i gästrummet en vacker dag. Det blir nog jättefint skulle jag tro med nya sängen till din dotter, ska bli kul att se hur det ser ut sen. Ha en underbar lördagskväll. Stor kram/ Paula

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilka fina bilder på dottern i de vackraste kläder.

Och visst är det bra med blocket....köpa sälj byta toppen!
HA en bra vecka!
MiaMaria

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Jättefin säng...blir lite avis på den ;P

ha en härlig söndag :)
Kram / Therese

Frida sa...

Hej vännen!
Tack för din gulliga hälsning. Jag hör absolut av mig om jag kommer till Stockholm, hade varit så kul att träffas.
Kikar in här i mellan åt.
Ta hand om dig!
Kramar Frida