Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 13 februari 2010

Babushka...

Tänkte bara visa mina små gummor jag köpte förra sommaren i Tallin, visst e dom söta och inne just nu.. Eller ja vad vet jag om inne eller ute *Fniss* Till dom rosa små gummorna har jag en söt scarf från chic antique som jag köpte på butik pralin... Och en vit tunika från Kaphal...







Här i en svart variant som ser mer bohemiskt chic ut... Här med en scarf från Lindex..






Kraaam på er alla fina

5 kommentarer:

Emma sa...

**hejsan, fin blogg du har, o dessa små gummor är bara så söta, ha en bra lördag**

Anonym sa...

Gummorna är sååå söta!

Alltid inne tycker jag. Vilkensöt sjal du har med bottlfrans. Jag har precis köpt lite sådan frans för att ha till en stickad sjal.

Onsdag fm passar mig jättebra

Nu ska jag åka och jobba

Kramen

Chubby Chieque sa...

Inne eller ute vet inte jag om dem gummorna. Men du ska veta att du hade gjort så CHICKY. Vem vet du började en ny trend?

Jag gillar den skarpt!

Ha en skön hjärtans dag.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka söta!!!

Kram Annica

Katta sa...

Åh de är så ursöta de där baboushkorna och tom nålarna de sitter på är jättefina. Söta sjalar och fin tunika med. Igår köpte jag mej en vit tunika med kan du tänka dej (vit på mej) Kram Katta