Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 20 februari 2010

Pulsvärmare & fika

Härom dagen träffades jag och goaste Lena med den härliga bloggen La fleur blanche.. Vi sågs vid Odenplan gick på fik och lite loppisar bland annat old touch där vi hitta hur mycke fint som helst.. Massa prat om allt så tiden bara sprang iväg..

Och se vad Lena gjort, de vackraste små små söta pulsvärmare till Sara.. Jag blev så otroligt glad och Sara pussade på dom när hon såg dom vackra pulsvärmarna...Tusen tack vännen.. Och jag hoppas de inte går för lång tid till nästa gång... Och ni som också blev kära i dessa pulsvärmare så gör Lena dom på beställning Här..




Kraaam Linda

15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

WOW Vad söta såna vill jag ju bara ha .ha en skön lördag Varmkram Rita ♥

Ann-Catrin sa...

hej vännen!!
underbara små pulsvärmare.. härligt att din lilla dotter blev så glad.. då är det ju extra roligt!

vad duktig Lena är och generös!

En stor varm kram till DIG
Ann-Catrin

Inspiration i vitt sa...

Ååå vad Lena är duktig, vilka otroligt vackra pulsvärmare hon gjort, det passar fint till din sötis det.
Kram på dig/Ingela.

aFia sa...

Hej Gumman!

Idag har vi varit på kalas hos min stora tjej som fyller år. After noon tea var det. Såå mysigt med nybakade scones och allt.

Nu är jag hos andra dottern och målar :) man är liksom lite allt i allo .....

Vad roligt att Sara blev så glad. Bilden belv ju toppenbra, den lånar jag gärna till butiken.

På månd ska jag och Fia tillbaka till Old Touch och så ska vi se om hon vill ha kofferten i födelsedagspresent som jag la undan. Såå kul att vi har så lika smak.

Ha det gosigt med dottern i helgen och pussa henne från mig

Bamsekram
Lena

Elsa och Helena sa...

Vilka otroligt söta och fina pulsvärmare:) Passar jättebra till en söt liten tjej!
Kram Helena

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Halloj där!
Tusen tack för dina rara ord...det värmer gott att få lite stöd & råg i ryggen.....Ja det finn verkligen rötägg i vår herres hage...hihihihiii...men som tur är är dom flesta underbara precis som du!

Vilka underbara pulsvärmare!Lena är såå duktig.

Kramizz Nilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka söta pulsvärmare, jag förstår att din dotter blev glad. Ååå vad fina foton på din dotter i förra inlägget! Jag var in och tittade på dem för nån dag sen och trodde jag lämnat en kommentar, men icke. Fotona är så vackra och det blir verkligen effektfullt med spegeln.
Kram,
Regina

Katta sa...

Vilka jättesöta pulsvärmare. Jag förstår att S blev glad av dem. Vad trevligt att ni träffades på Odenplan just Old touch är ett litet favoritställe.Ha en bra söndag, kram Katta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken ljuvligt söt present! Förstår att Sara gav dem en puss:)

Kram Annica

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så söta dom är! Och rosa, till din lilla tjej...
Kram
Marie

Tezz från Kungens Kurva sa...

De är ju jättesöta! Perfekt present :)
Hoppas att du får en riktigt fin dag!
Kram

. sa...

Så jättefina! Söt bild också.

Emma sa...

Jobbig tid ni har haft och har framför er men ni kommer att fixa det här! Tufft att få ett sånt bemötande från en som ska kalla sig läkare, de borde ha mer vett.
Skönt att du fått stöd från skolsyster!!
Kärlek till dig å Sara!

Jag har funderat mycket kring det här med bloggandet och jag har gjort om min blogg för det känns som press hela tiden att alltid prestera nåt fint i inredningsväg och sen fota och publicera. Det passar inte in i mitt liv just nu, tiden finns inte, det är så mycket annat som ska göras och hinnas med... Så jag har gjort om min blogg till en mer dagboks liknande blogg, jag skriver om allt å inget, barnen, djuren mitt skapande och annat som rör sig i huvudet....
Det känns faktiskt skönt å inläggen blir lite mer det som passar mig just nu....

Ha det bra och ta hand om er, kram Emma i Gränna

Madame Petite sa...

Vad mysigt med fika och loppisar! Åh vilka ljuvliga handledsvärmare... har sett dem på flera bloggar... Hon är verkligen duktig Lena, de är underbara!

Kram från Jenny

Anonym sa...

Linda! Du är en fantastisk människa! Glöm inte det...

Du inspirerar mig ;o)

Kramar från Linda i Tullinge