Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 17 februari 2010

Puderrosa...

Godagens alla vårlängtande goa..

I dag har jag och dotra haft en så mysig em. med fotografering, smink och ABBA gold...
Jag är på jättebra humör efter att haft ett bra och stöttande samtal med skolsköterskan på Saras skola.. Med remiss till ortoped/skoinlägg, sjukgymnastik och en varm vetesäck vid värk tror hon att de inte kommer vrida sig och de va knapt någon skolios enligt skolsköterskans läkare.. Vilket får mig att undra varför, varför gick läkaren vi träffa innan jul på så hårt med vilken framtid hon kommer få.. Men nu i dag just nu känns allt såå bra och vi stassar omkring till härlig Abba musik... Här kommer lite bilder på min sköna..










Kraaaam Linda

17 kommentarer:

Madame Petite sa...

Vilken liten ängel! Oj oj oj... stolt mamma förstår jag! Underbara bilder på en ljuvlig tjej... Skönt att ni får hjälp med allt!

Kramar från Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt tjej!!!!Kan tänka mej att mamma är stolt.Härliga bilder på din jättesöta tös.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

Anonym sa...

Sara är ju bara för goooo!

Vilka fina bilder Linda. Härligt med myseftermiddag tillsammans.

Det ska bli jättemysigt att fika i morgon med dig. Det blir rosa till tjejen kanske lite mer pastellrosa än det puderrosa hon har på sig idag. Men det kommer bli jättebra.

Kram kram

lottens vita och gröna sa...

oh linda hon är så en tårtsmula din unge, ljuvlig tjej och vackra bilder, ser ut som en noa katalog!!!

varmkram lotten
pst hörde nog vem du ska träffa i morrn, ha det såååååå myspysigt!!!

Katta sa...

Vilka underbara bilder på den lilla sötisen!! Du är jätteduktig på att fota och hon är riktigt fotogenique.Ser att hon är intresserad av ditt smink med, min Em hade låst in sig i badrummet och hällt ut min Clinique-foundation i vasken och över sina händer i söndax. Då blev mamma inte gla.Tyvärr är det så att en del läkare skrämmer folk säger plumpa saker och pratar över huvudet på barn. Som tur är finns det dem som är bättre med. Behöver inte bli så som han sa, känner dem som har skolios och de lever som alla andra för det mesta ändå. Kraam på er,Katta

Katta sa...

Ha ha så du var hos mej samtidigt :)

Tezz från Kungens Kurva sa...

Vad söt hon är och vilka fina bilder :)
Förstår att dagen blev bra med så goda nyheter! Gillar för övrigt också Abba Gold, det är en platta man blir glad av :)
Ha en riktigt fin dag!

n o r d i n g å r d e n sa...

Å vilken söt liten modell!!! Jätetfina foton och sånt vackert o romantiskt hårband hon har! Mari.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs Linda!!!
ÅÅ de bilderna är verkligen superduper härliga..din dotter är så söt så söt!!! Härlig dag ni verkar haft!! O så skönt att det verkar lösa sig!! trist när läkare går på så hårt om saker !! Råkat ut för det med ett par ggr...de tar verkligen ner en!!
ha nu det ljuvligt med din ljuvliga dotter!!! Stora kramisar till er båda ♥

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Å så söt!!!! Riktigt charmtroll!
Kram Agnetha

Viola sa...

Vilka ljuvliga bilder på söta dottern, låter ju skönt att det inte verkar vara scolios, min upptäcktes när jag var 11 år..brukar ju uppträda i mellanstadiet eller.hög...men så gammal är ju hon ju inte...kramen

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hoppsan! Där får nog mamma en del att göra om några år ;0). Pojkarna kommer att samlas som flugor *hihi*. Vilka vackra bilder du har tagit. Ser ut som fotografbilder, fast bättre eftersom det är sån känsla i dem. Underbart! Måste fota mina små i morgon... Så svårt att hinna få dem på bild bara!
Kram/ Anna

Anonym sa...

Godmorgon! Eller egentligen Godnatt, för nu ska jag strax sussa :)

Du får jättegärna lägga upp bilden som länk på bloggen, jag blir jätteglad.

Tänkte vänta med tävlingen tills jag får lite bilder på din Goding. Sedan blir det bilder både på vanliga bloggen och webbshopen på henne.

blir sååå glad att hon gillar presenten.

Det var urmysigt att ses och jag ser framemot att mysa på stan i vårsolen igen.

Hoppas ni får en härlig helg

Bamsekramar Lena

Lina ♥ C´est la vie sa...

Så vackra foton Linda! Ha en fin helg,Lina

LillaFlisan sa...

Men lilla söta Sara!

Hon är ju bara så bedårande!!

Hoppas att allt ordnar sig med henne!

Ha en fin helg!

Kram

Flisan

Vintage House sa...

Hej,
så härliga bilder ni har fått till och så söt hon är:) Ljuvligt diadem:)
Hoppas allt går bra med henne.
kram sandra

Levindas Värld sa...

Hej!

Tack för titten hos mig och för de fina raderna du skrev :)

Vilka underbart vackra foton! Det måste vara otroligt roligt att ha dem kvar och ta fram och kika på och minnas med åren.

Ha nu en riktigt trevlig helg!