Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 15 februari 2010

Smyckeskors...

Hej alla goa, hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag med de som ni håller kära... I dag kommer min största kärlek hem.. Ja finns de någon större kärlek än till sitt barn... Längtar sååå..

Jag har inte varit så mycke för smycken men nu på senare tid har jag till och med köpt örhängen.. Och hittade på Berry detta fina smyckeskors, som står så fint i badrumsskåpet..






Kraaam Linda

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman ditt badrumsskåp är såå fint!

Korset är med fint. Jag har ett större till halsband, wska fixa en annan grej till mina örhängen.

Vad kul att du är på G och tillbaka här i blogglandia med inspiration till oss

Jag har saknat dig ;)

Kramen
L

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!

åå så fint skåp...gillar allt jag ser i det.

Härligt att få hem din kärlek..saknar mina 2 varje dag så otroligt mycke...men snart är det sportlov & då får vi mysa...*LER*

Vilka mysiga babushkor....har gardiner med gummorna i tösen rum....sååå mysigt!

Galgarna jag gör kostar 150kr paret.

Kramizzz

Viveka i Bläckhornet sa...

Jaa jag vet hur det är att längta efter dem. Jag kan bli helt sjuk ibland...

Jättefint smycke kors!

Kram Viveka

Fågel Blå sa...

Hej poch tack för din kommentar!
Önskar dej en bra vecka!
Kram Kathrine!

Katta sa...

Ja herregud så mycket kärlek man har till sina barn. Smyckeskorset är jättefint och de svarta kulörhängena ser så snyyga ut på det.Ha det bra i dag vännen, kram Katta

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej Linda,

vilket fint badrumsskåp! Barn ger en sådan glädje och kärlek å extra mycket när det är från sitt egna!

Ha en underbar dag tillsammans med många kramar och Semlor, Elin!

Marie sa...

Vilket fint badrumsskåp Linda! Jag är heller ingen smyckesperson, men jag har några favoriter som jag i princip alltid har på mig.

Ha en bra dag!
Kram Marie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej Linda,
Badrumsskåpet är jätefint & de där korset underbart!! läste om din dotter fick en liten tår! hoppas allt ordnar sig.. trevligt att du är tillbaks... jättemångakramar från mig sussie