Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 15 oktober 2010

~ ♥ Calou ♥ ~

Tjingeling i lövhögarna..... Så länge jag kunde vara ifrån er vara....

Vilken vinter, sommar och nu höst va har haft, helt klart de bästa året på många år, tycker i alla fall jag...
Jag känner mig som ett barn när man går i löven och sparkar lätt (löööve it) .... I dag har jag köpt värdens skönaste Calou boots, självklart hade jag svårt att välja då dom bruna är sååå fina oxå .. Men de blev svarta då jag har mycke grå kläder i min garderob ....



♥ KRAM LINDA
Ps: nu ska jag fixa till mig och dra med goaste arbetskamrater på Ladys night...

4 kommentarer:

Viola sa...

Vad trevligt att få ett livstecken ifrån dig, har saknat dig på bloggen...

Vilka läckra skapelser...vill ha..

Hoppas allt är bra med dig och rara Sara, ha en skön hösthelg, KRAM Viola

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh så fina!

Enjoy your evening. Själv ska jag se John Cleese så jag har oxå något att se fram emot:)

Kram Annica

Alexandra Ekdahl sa...

Va snyggt! :) Längtar efter att göra vårt projekt! Kram

Katta sa...

Kul med ett nytt inlägg från dej.Superfina skor det där och svart tycker jag är den snyggaste färgen. Ha en bra helg, kram Katta