Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 16 oktober 2010

~ Under äppelträdet ~

Vi har plockat äpplen i vår trädgård... Ja eller alla vårs trädgård i parken där vi bor... Och dom är utsökt goda, utan vax och en massa medel på som i affären..


En pratglad farbror med en jättebra äppelplockare var där och pratade med oss, och vi fick ett par äpplen högt uppifrån topparna...




Sen ville ju Sara byta om och klättra runt i de stora träden, så hon bytte om till klätterkläder...




Nu ska de nog bli en god äppelpaj här hos oss i helgen..
KRAM LINDA ♥


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin Sara är, godingen! Vad roligt med massa inlägg från dig :), Linda is back!!!!

Mysig lördagskväll

Kram LEna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Gott med äppelpaj. Själv planerar jag en äpplekaka i kväll istället för lördagsgodis:) Om vi nu orkar efter kvällens middag dvs;)

Kram Annica

hemma hos lilla mej sa...

Vad gott med massa äpplen.Vad söt hon är din Sara.Himla snygga kläder.Får man fråga var du hittat hennes långa kofta?Min Hanna vill Ha en sån....Önskar dej en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Mjuka sa...

Så himla mysiga höstäppelbilder!!
Ha en myssöndag
kram Malin