Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 17 oktober 2010

~ Förortsunge ~

Lite chockande och opassande på nostalgi och rosor bloggen...
Men vi har nått en brytpunkt, somliga av er som har barn har nog inte kunnat välja lika länge som jag... I åtta år har jag valt... Allt från kläder till frisyrer mm.. Men ny har super söta Sara fått nog... -Jag vill va TUFF mamma... Sagt och gjort tidigare i veckan innan under äppelträdet fixade vi en cool stil.. Några av bilderna vågar jag inte ens visa här då Sara håller upp ett visst finger osv.. Jag har givetvis sagt fyyy Sara så får man inte göra hihhi...




Ja så kan de gå... Fast jag tycker ju hon e så söt i sina rosa ängla vingar ... Så vi kompromissade, en tagning under äppelträdet med mammas val och en TUFF Sara... Och roligt har vi haft och de är de viktigaste....
KRAM LINDA ♥

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hallå där!

känner igen mig precis..... :)
den rosa princessan vill helt plötsligt vara svart & tuffa kängor, skinnjacka.ja va ska man säga & göra, bara föja strömmen.När storasyster vart här blir det ännu värre ;)

Underbara kort!
<3 kram

hemma hos lilla mej sa...

Ja det går ju så fort.Mina som är 11år Hanna 12 Tobban .Brukar fråga kan jag få det eller det.Shoppar jag från datorn får dom välja vad dom vill ha själva.men jag har en plan själv vad det ska vara typ boxer trosor mössor eller tröjor.Så får dom kolla själva.Hon är så himla söt din Sara.Tycker hon är så sockersöt.Önskar dej en skön söndag söta du Kram Rita ♥

Viola sa...

Glömmer aldrig när jag såg henne första gången...du visade en bild på Sara där hon var klädd i vita kläder..hon var så himla söt och det är hon ju än...:0) men så klart man vill byta stil ibland...även om man är liten..visst blev hon häftig...kramen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Heeeeej! Välkommen tebax! Vad kul och se dig igen och dina fina kort på din "nya" tuffa tjej. Det är synd om de små liven att de ibland dras med sendrag i det långa fingret *fniss* Mina blev så sura när jag kallt konstaterade "-Oj då, har du fått sendrag nu igen" Då var det liksom inge roligt längre. Söt som socker är hon iaf din dotter *viskar* men säg inte det till henne.

Ha det så fint!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Hej!
Hoppas ni får en trevligt slut på sommaren......och att hösten blir bra! Kram Moster.