Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 1 oktober 2011

~ Lavendel crème ~

Godagens alla fina!!

Vilken fin vecka vi har haft.... Denna v. har vi hunnit med att fylla år, plocka svamp då jag stod på en orm , Sara och hennes kompis vrålade och skrek till slut såg jag ormen och den fick komma loss, ortopeden till Sara och shoppa hela vinter uppsättningen till Sara då... Phh en liten egen semester helt själv med en drink och sand mellan tårna skulle sitta fint....

Fast i går va jag och Sara på Romeo och julia, kan bara säga, Gå och se den om ni har möjlighet... Om ni kollar på youtube så finns de ett litet smakprov.. Håret både reste sig och tårar i första akt... Tack kära pappa som gav oss ticnet presentkort förra året.. väldigt kul med upplevelse presenter...

I förra inlägget berättade jag om lavendel crémen som jag prövat, receptet hittar ni HÄR



Blir så glad att ni fortfarande tittar in här.. Men i bland har man så mycke eller känner sig lite vissen, så att man inte ens hinner byta ut blommorna....







Varm höst kram









3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men vad trist... sådana vänner kan man inte kalla för äkta...!

Stor kram från mig som oxå bloggar bara för just the fun of it!

Annica

Jenny sa...

Händelserik vecka med andra ord =)
Åh, så kul med musikal, själv har jag köpt biljetter till Dirty dancing som har premiär i februari!!
Konstigt med vänner som häver ur sig saker, man får hoppas och tro att de har en dålig dag, är avundsjuka, trötta eller något annat, det är bara att låta det vara... trist... Det behöver inte ens vara du som är "problemet" om du förstår hur jag menar ;)
Jag gillar också bloggandet pga. inredning och fotografering. Och få inspiration och kommentarer från likasinnade, det är ju det som är bäst!!
Jättefina bilder idag...igen ;)
Varm kram tebaks, Jenny

Marits vita skrin sa...

Hej Linda.

Vårat golv ( det måste vara det på nedervåningen i sovrummet du menar) kommer från Alloc och är ett laminatgolv i riktigt bra kvalite. Och inte alls sådär platsing som endel kan se ut. Vitsåpad heter färgen tror jag.

Självklart ska du få en bild på proppskåpet. Skicka ett mail till mig så skickar jag en bild.

maritsvitaskrin@live.se

Kram /Marit